Nevědomostí k nesvobodě

Nevědomostí k nesvobodě | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Politický propadák

Miroslav BrabecMiroslav Brabec

Starosta a zastupitel MO Plzeň 1, předseda ČSSD Plzeň, předseda ČSSD Plzeň 1

Více

Petr OsvaldPetr Osvald

Zastupitel města Plzně

Více

Pavel KotasPavel Kotas

Náměstek primátora (pro oblast ekonomickou)

Více

Nevědomostí k nesvobodě

15.10.2012, aktualizováno 21:47 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

Na popud kamarádky jsem se rozhodl napsat malé zamyšlení k výsledku letošních krajských a senátních voleb.

Jedním z důvodu relativního úspěchu komunistů v letošních krajských a senátních volbách je podle mě kromě malé voličské účasti i velká neznalost novodobé historie ze strany mladých voličů. Je totiž jasné, že hlasy pro komunisty navíc ve srovnání s posledními volbami reprezentují voliči noví, mnohdy i mladšího věku.

Myslím, že jedním z důvodů je špatné vzdělávání mladých lidí co se týče naší novodobé historie. Sám ze své zkušenosti musím říci, že výuka této části naší historie byla naprosto nedostatečná. Obrovské množství času je věnováno historii, která nemá přímou důležitost na občana ČR. Je hezké se dozvědět hodně o římských válkách či o hunských nájezdech, ale koho proboha zajímá (a hlavně komu to k čemu je), že ta a ta bitva se uskutečnila v roce xy před naším letopočtem?! Přeci bohatě stačí znát rámcově (staletí), kdy dané války probíhaly apod. Místo toho jsou školáci a studenti nuceni se biflovat nesmyslná data zpaměti a na důležité novodobé dějiny prostě „nezbyde čas“. My jsme na naší střední škole ve výuce historie v podstatě skončili koncem 2. světové války - to je podle mě absolutně špatně. Když se dneska zeptáte mnohých mladých lidí, co se stalo v roce 1918, co v roce 1948, co v roce 1968, co byla Varšavská smlouva apod, tak mnohdy prostě neví... Jednou jsme byl svědkem toho, jak si jedna slečna pletla Horákovou s bratry Mašíny. Za takovéhoto stavu je pak jasné, že mladí často nemají povědomí o hrůznostech komunistického režimu. Oni v podstatě leckdy neví, že komunistický režim v realitě znamenal justiční vraždy, politické procesy končící popravami, mučení, zavíraní do kriminálu, nucené práce v uranových dolech, vyhazovy ze zaměstnání, zákazy vzdělávání, ničení rodin... - tedy to, že komunismus byl a je demagogií, založenou na lži, násilí, krádeži...

Myslím si tedy, že je nutné změnit výuku historie na základních a středních školách ve smyslu většího zaměření na výuku novodobých dějin našeho státu a regionu, v němž žijeme. Protože takovéto znalosti mají přímý vliv na naše životy. Je potřeba žákům a studentům objektivně ukázat, že totalitní režim před rokem 1989 neznamenal „jen“ „fronty na banány, spartakiády či vyvěšování rudých praporků“. Ale že také znamenal vraždy, mučení a zavírání nevinných. A že současní zástupci komunistů nejsou jen neškodní strejcové, ale naopak následníci a sympatizanti zločinců (mnohdy se dokonce jedná o „původní“ skalní komunisty). Že nejde o ochránce jistot, ale o šílence, jejichž program je založen na potlačování demokratických principů a občanských svobod.

Hezký den a nevzdávejte se.

Pavel Dostál

 

Autor je členem Plzeňského krajského sdružení Strany svobodných občanů a členem ReVu Strany svobodných občanů

Autor: Pavel Dostál

Hodnocení:

-5-4-3-2-1012345

Doporučujeme také


Diskuse (37 příspěvků)

Vyměnit obrázek Bezpečnostní kód

Vaše jméno:
Opište kód:
Komentář:

Pitomeček 22.04.2015 12:27, Reagovat

Vosí hnízdo alias Valenta( nikdo jiný než bývalý člen STB
nedokáže tak dobře lhát) byl kolaborantem s okupační mocí.
Přestože je ověnčen tolika tituly jeho znalosti historie,
opravdu ale opravdu jsou mizerné. On svým lží také věří.
Je to zakomplexovaný člověk, který si zde léčí mindráky.
Jeho argumentace vychází z toho, že každý má inteligenci
na úrovni voliče KSČ, to znamená téměř žádnou.Valento vzpamatuj se nebo se z té politiky dočista zblázníš.

Vosí Hnízdo 16.10.2012 16:25, Reagovat

Teď mne napadla taková zajímavá věc. Oni vlastně ti Komunisté i třeba v těch 50. létech v té hektické porevoluční a poválečné době byly moc velcí najivní slušňáci, že s nepřáteli dělali soudy podle zákona. To vítězové Sametového puče po roce 1989 (mafiáni), kteří vzali moc do svých rukou, to byli jiní kovbojové. Ti se se svými nepřáteli moc nepárali, natož aby se zdržovali nějakými soudy. Postačil nájemní vrah, pic, pic a bylo vymalováno. Případně zazdít do betónu, dát do sudu v přehradě naložené v louhu nebo autonehoda a bylo vymalováno. Jaképak soudy aby je potom za to někdo ještě popotahoval.....

Vosí Hnízdo 16.10.2012 16:06, Reagovat

Fašistický zjev Pavla Dostála o lecčemž vypovídá. A jeho názory to jen podkreslují.

Včelí hnízdo 16.10.2012 22:38, Reagovat

Fasisticky vzhled :-)))))) To je ale argument!

Pavel Dostál 16.10.2012 22:58, Reagovat

Njn, taky jsem to nepochopil... ?:-))) Už mi lidé označovali za skinheada např., ale fašistický vzhled, to tu ještě nebylo :-)))

Pavel Dostál 16.10.2012 16:37, Reagovat

Tak tohle může napsat skutečně jen hlupáček vašeho ražení, Vy anonymní kecálku...

Vosí Hnízdo 16.10.2012 15:54, Reagovat

Ani já, bude-li to trochu možné nebudu reagovat na příspěvky fanatických antikomunistů, kteří navíc tu dobu ani nezažili a kritiku na ni mají nabiflovanou z mladokonzervativeckých brožur (Mladí konzervativci = spolek tzv. zlaté mládeže, ne nepodobný fašistickým Hitler Jugend, z této líhně je i Pospíšil). Budu však do morku kostí hájit realitu a pravdu o bezstarostném a hezkém životě v socialismu proti lžím takovýchto fanatiků. Jsou vzteky bez sebe, že lidé konečně prokoukli, ale to je jen začátek. Je třeba, aby se řádně prošetřily všechny čachry a původy majetků takových.

Vosí Hnízdo 16.10.2012 06:31, Reagovat

Je moc hezké, když o tzv. "rudých zločincích" mluví lidé, co tu dobu vůbec nezažil. Pokud vím pane Dostál, je vám 29 let, tak byste měl akorát tak tiše šoupat nohama, když hovoří starší. Zajímalo by mne, jakých zločinů se dopustili ti současní Komunisté. Pokud o nějakém víte, je vaší občanskou povinnosti podat trestní oznámení za spáchání zločinu. Pokud ne, zavřete tu svoji fanatickou kušnu a smiřte se s tím, že si lidé vybrali sami, ať se vám to líbí nebo ne. A jestli ovládáte trochu dějepis o čemž pochybuji, při objektivní úvaze byla poválečná doba velice hektická a to nejen u nás. Netvrdím, že možná k nějakému přehmatu došlo, ale jsem přesvědčen o tom, že ve výjimečných případech. I v USA, kde je trest smrti dodnes v některých zemích nikdo na 100% nemůže vyloučit, že nedošlo k justičním omylům. Hovoříte-li o "rudých zločincích", hovořte i o zločincích v jiných barvách, kteří jako agenti chodci vraždili naše lidi, zapalovali stavení, škodili, hovořte o podvratných živlech, kteří se neštítili povraždit Komunisty na schůzích, mnohdy i nekomunisty. KOlik lidí zahynulo při katastrofě civilního letounu ČSA, když se srazil se štvavým balonem ze západního Německa. Kolik bylo pozabíjeno statečných pohraničníků, co střežili naši hranici před špiony a podvratnými živly? Podívejte se třeba na stránky Klubu českého pohraničí, tam najdete dost příběhů z jiného soudku. Kolik lidí zavraždili tzv. nepřátelé socialismu, to jste nepočítal? To je ovšam škoda. Možná byste dospěl k zcela jiným číslům. A jestli se objektivně rozhlížíte kolem sebe, je to záležitost téměř celoevropská. Na celém jihu Evropy vlají při masových až milionových demonstracích proti kapitalistické zlovůli rudé prapory protože marxistické myšlení je jediné východisko z krize, do které byl celý svět zahnán vinou kapitalistického hazardérství. A jistě víte, jak vždy kapitalistické krize končily. Válkou!!! To je jediné, co kapitalismus dovede. Zahnat lidstvo do války! Myslel jsem si, že revoluce přijde z jihu a my se jen přidáme, ale díky rozumu našich voličů jsme rovněž vyslali do světa gesto, hodné následování. Po dlouhí době jsem hrdý na svoji zemi.

Pavel Dostál 16.10.2012 10:00, Reagovat

No, rozhodl jsem se, že na Vaše komentáře, Vosí Hnízdo, již reagovat nebudu (nebo se alespoň budu snažit Vás ignorovat, je mi jasné, že tady budete otravovat pořád) - píšete jen a jen lži, hlouposti, urážky, blbosti... Napsat, že Horáková byla špionka (viz některý z Vašich předchozích infantilních komentářů) či "statečných pohraničníků, co střežili naši hranici před špiony a podvratnými živly" (viz Váš komentář výše) může skutečně jen zaslepený fanatik... Anebo si všechny tyhle nepravdy namlouváte sám sobě, aby jste ospravedlnil sám sebe? Raději nechci vědět, co Vy jste za totality dělal...

Vosí Hnízdo 16.10.2012 06:02, Reagovat

A na nás pamětnících je mladé generaci vysvětlit, jak bezstarostně se žilo za Komunistů. A také to činíme v každé rodině. To je přímo povinost. Rozhodně si nenechat kafrat bláboly od lidí, co ten režim ani nezažili. To platí o vás pane Dostál a vám podobným. To teď uvidíme špíny, co se vyrojí. Ale lid ví své a podle toho si rozhodne bez vymývání mozků. Ať žije socialismus!! Bylo to nejlepší období v celé naší historii. To nikdo neodpáře ani sebeservilnějšími argumenty. A se zločinci se tehdejší režim opravdu nepáral a to bylo jedině dobře.

Holub 16.10.2012 08:38, Reagovat

Soudruhu Vosí Hnízdo, vy jste žil za sociálismu, jak píšete za "Komunistů", bezstarostně?
Tak to jste musel být přinejmenším ideologickým tajemníkem aslepoň na OV KSČ! (Pro nepamětníky - OV KSČ = Okresní výbor Komunistické strany Československa).
Pak vaše výplody chápu. Byl to asi krásný život, co? My, holubové, jsme vám létali přímo do otevřených úst, notabene pečení.
Komunisté ve vašem podání s velkým "K" - tomu už říkám vyjádření hluboké úcty.

Honza 24.10.2012 21:48, Reagovat

Vosí Hnízdo si žije dobře i nyní, když může celý den ze služebního počítače vypouštět komunistickou síru. P.S. Hele, Hnízdo, jaké je nyní na Šumavě počasí?

Pamětník 17.10.2012 08:41, Reagovat

Komač soudruh Vosí Hnízdo má hodně špatnou paměť. Po roce 1948 jste stovky lidí popravili, zničili životy téměř celému národu kromě horních deseti tisíc vyvolených komačů. Všichni si byli rovni - všichni byli stejně chudí. Rozkradli jste celý národ, úspěšné pozavírali. Nas vesnicích jste lidem zabavili i slepice na dvorku. Ubezpečuji vás, že vaše doba se už nevrátí, těšíte se zbytečně.Dnes vám už Rusko nepomůže.Zárukou pro demokracii je dnes naše členství v NATO a v EU.Komunismus v Čechách rovná se fašismus. Komunismus o to horší, že se vybíjel na vlastním národu. Užírejre se ve vašich snech. Faktem je, že dnes se všem žije podstatně lépe, všeho je dostatek, můžeme studovat a cestovat po celém světě, při přejezdu hranic po nás nikdo nestřílí,můžeme svobodně říkat své názory - vy jste toho příkladem.Za vaší Velké doby by podobná kritika nemohla ani zaznít , následovala by likvidace celé rodiny. Mimořádná pozitiva současné doby si v čecké nátuře neumíme veřejně uznat a pořád nadáváme.
Dám příklad z poslední doby. Vracel jsem se letadlem z nákladné dovolené.Během čtyřhodinového letu jsem si krátil dlouhou chvíli s manželi důchodci, vracející se ze stejné destinace.Pán po česku nadával na všechno možné, jak v současné době se těžko uživí, jací chudáci jsou důchodci atd. Na závěr pochválil končící dovolenou a prohlásil, jestli bude sloužit zdraví, příští rok to zopakuje. Soudruhu, bylo by toto možné za vás?

Vosí Hnízdo 17.10.2012 12:35, Reagovat

Vůbec není podstatné, jak je drahá dovolená, ale jak si odpočinu. A odpočinkových možností za socialismu bylo dost, i třeba u toho moře, kdo v tom viděl nějaký zázrak a hlavně důvod chlouby před sousedy a známými. Z vlastní zkušenosti vím, že někdy je lepší dovolená pár kilometrů za barákem než tisíce kilometrů od domova. Sám jsem zažil nejlepší dovolenou svého života na Kubě s desítkami dalších Čechů a nebylo to nijak extrémně nákladné, protože na to přispívalo ROH. Takovou dovolenou jste nezažil ani na té vaší "nákladné" dovolené (nezapomeňte se tou nákladností pochlubit jako každý snob). 3 týdny pobytu, český delegát 24 hodin k dispozici, který s námi byl na hotelu.... Něco takového se dneska nevidí. Takže trávit odpočinkovou a hlavně nenákladnou dovolenou bylo možné. Nebylo asi sice možno z hodina na hodinu odletět na Kanáry, ale zato nikomu nehrozila exekuce, nikdo v zimě nemrzl na ulici, bylo bezplatné zdravotnictví a školství, lidé měli své jistoty na nemoc a stáří, byla jistota práce a důstojné mzdy, žilo se pohodově a klidně. Komunisté nerozkradli celý národ. To se musíte poohlédnout jinam, do dnešní doby, kdo opravdu národ rozkradl a zaprodal. Za Komunistů byl státní dluh zlomkový, proti 1,5 bilionu korun dnes. Takže se musíte poohlédnout po jiných zlodějích. "Zabavili jste na vesnici slepice na dvorku". Toto je sranda, člověče jděte se vážně vyšetřit. Jezdil jsem hodně na vesnici. Když jsme odjížděli, nestačil mi kufr u auta, kdy jsem odvážel dary od známých, tu husy, kachny, z prasátka něco dobrého, vajíčka, uzené, pravda slepice jsem nechtěl, slepice mi nechutnala, ale vajíček měl každý na vsi dost. Znal jsem jednoho venkovana, chtěl si nechat políčko, tak ho měl, když ho bavilo na něm, dřít s celou jeho nešťastnou rodinou - chudáci děti, co od mala neznali jen dřinu, žádné radovánky. Nezáviděl jsem mu, spíš litoval. Nevěděli co je to odpočinek, znali jen dřinu. A nikdo ho neperzekuoval za to. Za socialismu existoval trest smrti pro zvláště zavrženíhodné trestné činy. Skutečně za 40 let bylo za socialismu popraveno něco přes 200 lidí (přesně nevím, ale antikomunista to má jistě nabiflováno v rukávu). Jedním z hrdelních trestných činů byla dle tehdejších zákonů i vlastizrada. Tento trest se využíval hlavně po válce v oněch pověstných 50. létech, kdy se to tu hemžilo kolaboranty a jinými protistátními živly. Díky hektičnosti doby asi k nějakým přehmatům došlo, ale většina popravených byli opravdoví zločinci co vraždili nebo vraždy a terorismus připravovali. Připouštím, že v té době před 60 léty padaly přísné tresty z dnešního pohledu. Ale asi to bylo tou hektickou dobou, pamětníci už nežijí a já bych si nedovolil to hodnotit neboť tu dobu nepamatuji. "Největší Čech" udělal tlustou čáru za Protektorátem, kdy se děla opravdu zvěrstva. Škoda, že ji neudělal i za 50. léty, ale to by se antikomunisté něměli v čem rozpitvávat. To je totiž jediné, co dovedou. Nevidí ty ohromné úspěchy socialismu za těch 40 let. Co vím z vyprávění starších, rozhodně se ani v 50. létech většině společnosti nežilo špatně. Odstraňovala se postupně chudoba a bylo ohromné nadšení většiny národa pro budování nové společnosti. Kdo se asi neměl podle svých představ byli představitelé buržoaziea její sympatizanti. Ale o to v socialismu jde, aby se peníze spravedlivě přerozdělovali a netekly do tlam jednotlivců - buržoustů. Takže jestli tehdy buržousti nežili v bezbřehém blahobytu na který byli zvyklí díky vykořisťování lidí, bylo to jedině dobře. A pokud podrývali novou společnost, byli po právu potrestáni, což také bylo jedině dobře. Asi se ještě zmíním o známém procesu s Horákovou. I novodobí historici připouští, že proti lidově demokratickému státu vedla podvratnou činnost. Byly předloženy jasné důkazy o jejích stycích s cizí mocností za účelem zlikvidovat nově vzniklý režim. Kdyby nebyla odhalena, mohlo dojít k velmi drsatickému puči, který by patrně stál mnoho životů na obou stranách. Já nesouhlasím s tím, že byla oběšena. Jsem odpůrce trestu smrti všeobecně neboť je evidentí, že může dojít k justičním omylům. Přiměřený trest si ovšem zasloužila. Bohužel byla souzena v nevhodné a hektické době, kdyby byla souzena kdykoli později, trest by jistě také dostala, ale nikoli hrdelní. Postupem času od 60 let nebyl nikdo už ani za vlastizradu u nás popraven a veškeré výkony absolutního trestu se týkaly pouze a výhradně brutálních, většinou několikanásobných vrahů, tzn. vysloveně kriminálních živlů.

Pavel Dostál 17.10.2012 14:45, Reagovat

Diskutovat s vámi nemá cenu, to jsme se již přesvědčili... Ale jestli to, co jste v tom pamfletu výše napsal, myslíte vážně, tak jste nebezpečný šílenec. Píšete, že jste proti trestu smrti, ale zároveň, že vraždy páchané komunistickými tribunály byly přehmaty! Fuj, odplivávám si! Co slovo, to naprostá lež a hnus! Přečíst si tyhle šílenosti nějaký skutečný(!) pamětník komunistické diktatury, tak se musí pozvracet... Komunisticky režim v Československu (a kdekoliv jinde) byl ZLO ZLO ZLO ! ! !

Vosí Hnízdo 17.10.2012 18:44, Reagovat

Pro pravdu se syčák nejvíc čertí. Už jsem to tu někde napsal. To říkávala moje babička a sedí to jak vyšité.

Pavel Dostál 17.10.2012 20:23, Reagovat

Je vidět, že nemáte argumenty, samozřejmě...

Vosí Hnízdo 18.10.2012 11:53, Reagovat

Ostatně, někde už jste napsal, že na mne reagovat nehodláte. Já bych nerad, abyste si poplival nebo pozvracel klávesnici. To věřím, že se lidem vašeho ražení nelíbí socialismus. To nemusíte zdůrazňovat, ale právě proti takovým jako vy a vám podobným je v národě převaha normálních lidí, kteří dali najevo svoji vůli, kam chtějí směřovat tento stát a kdy jim bylo nejlépe. Naštěstí od vás jsou to pamětníci nebo děti pamětníků nejlepšího systému v dějinách této země. I zahraniční novináři už otevřeně píší, že nastává konec kapitalismu. A kyby se vám udělalo špatně ze vzteku jak dopadly volby, stavte se v aerolinkách ať vám dají blicí pytlík. Tam takové mají.

Vosí Hnízdo 18.10.2012 10:51, Reagovat

Psát vás ve škole naučili mizerně. A číst asi vůbec ne. Jinak byste si mých argumentů přečetl přehršel.

Pavel Dostál 18.10.2012 23:44, Reagovat

No, gramatické hrubky tady děláte jen Vy... A co píšete, nejsou argumenty, ale bláboly...

Vosí Hnízdo 19.10.2012 08:24, Reagovat

Zato vy jste příkladem spisovné češtiny vy "brusele". Je zajímavé, jak si povl vašeho ražení hledá chyby jinde, ale před vlastním prahem si nezamete.

Pavel Dostál 19.10.2012 12:02, Reagovat

No, jestli považujete za nespisovnou češtinu překlep, kdy místo velkého písmene napíšu malé, pak by mě zajímalo, co byste řekl na Vaše vlastní hrubky typu "dlouhí době" - viz v jednom z Vašich blábolů výše. No a povl a klaun, který je tu všem pro smích, jste pouze a jen Vy.

Vosí Hnízdo 19.10.2012 12:21, Reagovat

To je asi to samé, překlep, netvrdím, že je nedělám, jako asi každý. Jste už tak vymaštěný, že se chytáte i takových hovadin. A znovu opakuji rčení mé babičky, "každý syčák soudí podle sebe"

Vosí Hnízdo 18.10.2012 23:55, Reagovat

Na lepší argumenty se už nezmůžete, chudáčku, že?

Pavel Dostál 19.10.2012 12:03, Reagovat

Já jsem výše vyvrátil všechny Vaše absurdity a bláboly...

Vosí Hnízdo 19.10.2012 12:28, Reagovat

Nevyvrátil jste ani jednu věc, pouze napsal další a další bláboly a lži. Ani se neobtěžujete je trochu upravit podle svého slohu, kopírujete to rovnou z modrých a mladokonzervativeckých brožur. Jestli jsem tady pro smích vám a dalším 2,3 kybicům ze stejné líhně mne je jedno. Kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe, říkávala také moje babička, moudrá to žena. Vy a vám podobní jsou pro smích všem voličům, co o těchto volbách volili s rozumem. Ba něco hůř, než pro smích. Z lidí vaší ráce totiž smích už přestává, protože vašimi názory a činy jste přivedli tuto zemi na pokraj krachu. A divím se, že máte tu drzost tady ještě provokovat. Ostatně, někde jste napsal, že už na mne nebudete reagovat. To vám pravda tak leží v žaludku a to máte tak vehementní potřebu vaše lži opakovat.

Vosí Hnízdo 17.10.2012 18:40, Reagovat

Jo a ještě jednou ZLO. Dupněte si hošánku! Budete si teď muset setsakramentsky zvykat, lidé projevili svoji vůli pro návrat Komunistů. Asi tak.

Pavel Dostál 17.10.2012 09:56, Reagovat

Dobrý den,
až na tu EU, která je v současné podobě novodobým socialistickým blokem, s Vámi absolutně souhlasím!

Jestli si mohu dovolit jen rychlé ozřejmění mého negativního postoje k EU: myslím, že dnes je již zřejmé, že není možné politicky a fiskálně spojovat jednotlivé národní státy ve federativní uspořádání - vidíme, kam to vede:
1. naprosto enormní nárůst byrokracie a různých nesmyslných zákazů a příkazů
2. šílený dotační systém - dotace jsou nespravedlivé, vedou ke korupci a zhoršují konkurenceschopnost na trhu (systém jednomu vezmu a druhému dám jednoduše z logiky věci nemůže fungovat)
3. EU potlačuje národní suverenity, má tendenci a snahu začít nahrazovat národní vlády a parlamenty - to jše strašně nebezpečné, protože narozdíl od těch národních instituce EU jsou v převládající míře nevolené, takže o našich životech rozhodují nevolení úřednící kdesi v bruselu
4. snaha EU vše zaškatulkovat, vše označit, vše lidem popsat má až totalitářské prvky
5. EUROZÓNA a její nefungující jednotná měna EURO v mnohém spolupůsobí krachy států - Řecko a další
.
.
.
Našlo by se toho mnohem a mnohem více. Každopádně to vše vede k tomum, že současná podoba EU potlačuje demokratické principy a občanské svobody. Já vždy říkám, že kdyby evropská spolupráce zůstala na bázi EHS (Evrospké hospodářské společenství), bylo by to ok (podpora pouze volného obchodu, už ale nikoliv fiskální a politické spojení států).

Každopádně kromě té EU s Vámi naprosto souhlasím. Přeji hezký den.

Pavel Dostál 16.10.2012 16:38, Reagovat

Přesně... Ale vzhledem tomu, že stále používá anonymní přezdívku, půjde o něco horšího než tajemníka...

Pamětník 21.10.2012 20:57, Reagovat

Pane Pavle Dostále, nrchte Vosí Hnízdo na pokoji. Nemá to smysl se bavit s bolševickým negramotem.Bude to určitě člověk nevzdělaný, líný, závistivý, mstivý, neschopný. Taky jsem byl letos na Kubě.Ale za své a ne z peněz ROH. Takové VOsy bych odvezl na Kubu jednou provždy. Je tam bída, hladomor a obrazy soudruhů. Soudruh Vosí Hnízdo je pomatenec , pitoma a potenciální vrahoun slušných a úspěšných. Čest práci!

Vosí Hnízdo 22.10.2012 10:28, Reagovat

Tak co jste do té bídy a hladomoru jezdil, to nechápu. Já na Kubě pravda nebyl léta, ale stačí když se dává v TV nějaký dokument. Odmyslím-li si štvavý komentář pánů Bartošků a jim podobným, vidím hezky moderně oblečené šťastné lidi, co dokážou každou chvilku svého života využít k radosti a zábavě. A odmyslím-li si embargo, které asi této zemi škodí nejvíce, vidím prosperující a soběstačnou zemi. Možná tam nejezdí hrstka lidí v nablýskaných bourácích a pár zločinců nebydlí v satelitních městečkách, ale lidi se umí radovat z mála a to je podstatné. Čerpám informace o této krásné zemi z jiných zdrojů a rozhodně jim věřím více než vašim blábolům či zprávám v MfD. Jedna věc mi tam pravda vadila. Moc se nekamárádím s přerostlým hmyzem a místní kukarači(švábi), pavouci atd. bylo asi to nejhorší, co mi vadilo. Ale tento hmyz je problém všech teplejších zemí, nejen Kuby. Mluvíte-li o chudobě, projděte se po městě a všímejte si obyvatel zastávek, pospávající po lavičkách, zavítejte pod mosty či do kanálů. Ano, tam všude žijí lidé a přibývá jich astronomickou řadou, že už na "lukrativnějších" flecích bude pomalu plno. Ale tento obrázek spatříte u nás a ve všech zemích, kde je u moci zločinný kapitál. Musím vás zklamat, na Kubu emigrovat nejde. Kuba až na výjimky (např. sňatek) nepřijímá uprchlíky. Je to z pochopitelných důvodů, protože obyvatelé tam mají mnoho sociálních výhod, dotací atd., takže nelze tyto výhody poskytovat každému, kdo po nich zatouží, bohužel. Používáte hrubý a urážlivý slovník, takže o vaší vzdělanosti to napovídá hodně, co jste zač. Mé vzdělání neřešte. Naučte se raději diskutovat slušně a já se jen divím, že redakční cenzor vás nesmaže, stejně jako mne, když mi náhodou ujelo výstižné slůvko jadrnějšího charakteru, ve vztahu ke zločincům, ovládajícím současnou společnost. Holt když se plive po Komunistech a jejich sympatizantech, je vše povoleno. Však víme, kdo ovládá tuto redakci a komu je poplatná.

Guma 22.10.2012 13:47, Reagovat

Ten člověk prokazatelně používá služební počítač, protože o víkendu nekomunikuje. Bude hodně zajímavé, po zjištění IP adresy počítače, odkud jsou jeho příspěvky odesílány, až se to dozví jeho zaměstnavatel. Jeho pracovní morálka je mizerná, ostatně jako u všech komunistických fanatiků. Nic nedělat a brát prachy. Nedivím se, že tady stále volá po návratu starých časů. Že mám pravdu VH?

Pamětník 23.10.2012 20:42, Reagovat

Ty starej fanatiku,
na Kubě nejsou žádné sociální výhody, všude jen neskutečná bída a HLADOMOR. Pracuje se celý den pouze za stravu. Dělníci vypadají jako otroci. Pro turisty je tam krásná příroda, pěkné moře a docela solidní hotely. Ale vše jen pro zahraniční návštěvníky! Domorodci jsou jen ubožáci, poznání jejich nouze nám dovolenou docela zkazilo.Katastrofální nedostatek potravin, benzínu, o spotřebním zboží a oblečení ani nemluvě. Po pádu RVHP tam nastal totální sociální kolaps. Nezaměstznanost 30%, po ulicích prostituce. To všechno jsem zažil letos v dubnu v Havaně a ve Vandereru.Fakt, soudruzi, jeďte na KUbu a zůstaňte tam!! Celé obyvatelstvo až na pár vyvolených soudruhů je jeden bezdomovec. Průměrný plat 350 Kč, jedno pivo 20Kč, litr benzinu - pokud náhodou u benzinky mají 40 Kč. Z dovolené zbyl jen smutek z kubánské katastrofy...

Miloš 23.10.2012 16:00, Reagovat

Někde jsem se dočetl, že se jedná o Pavla Vinického z NP Šumava v Prášilech a píše během pracovní doby. Je to někdo, o koho by si člověk neopřel ani špinavé jízdní kolo. Z jeho názorů je mi na nic, je to jen zloba a demagogie. Zničí každou debatu.

Honza 24.10.2012 21:54, Reagovat

Já bych se na něj ani nevyčůral. Škoda moči. Jinak, v Prášilech je hezky, až na toho blba...

Vosí Hnízdo 22.10.2012 15:47, Reagovat

Že by vyhrožování vyhazovem z práce? Já jsem myslel, že lidi vyhazovali z práce jen Komunisti. Já vás při tom nechám, ať máte kouska radosti z vašeho bídného živůtku.

Marek 19.03.2015 11:38, Reagovat

Vosí Hnízdo - kreténem jsi se narodil a jako kretén pojdeš.

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.