Rekonstrukce železničního mostu v Mikulášské ulici neovlivnila dopravu v centru Plzně tak dramaticky, jak se očekávalo

Rekonstrukce železničního mostu v Mikulášské ulici neovlivnila dopravu v centru Plzně tak dramaticky, jak se očekávalo | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Jan LátkaJan Látka

manažer

Více

Marie ŠamanováMarie Šamanová

Koordinátorka sociálních služeb

Více

Jiří AnderleJiří Anderle

zastupitel městyse Klenčí pod Čerchovem, předseda Demokratické strany zelených /DSZ/

Více

Rekonstrukce železničního mostu v Mikulášské ulici neovlivnila dopravu v centru Plzně tak dramaticky, jak se očekávalo

Plzeň, 25.04.2017, aktualizováno 11:09 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

Analýza dopravní situace po uzavření Mikulášské ulice kvůli stavbě železničního uzlu Plzeň včetně rekonstrukce železničních mostů zatím ukazuje, že se doprava v Plzni nijak výrazně nezhoršila a mírný nárůst intenzity odpovídá obvyklé úrovni dopravy v jarních měsících. Intenzitu dopravy město zkoumalo na deseti křižovatkách a podle získaných dat provádí operativně úpravy dopravního řešení.

V Prokopově ulici se teď tvoří dlouhé kolony vozidel po celý den | Autor: Richard BenešV Prokopově ulici se teď tvoří dlouhé kolony vozidel po celý den | Autor: Richard Beneš

„Celkový nárůst počtu vozidel je úměrný současnému ročnímu období,“ uvedl náměstek primátora pro oblast dopravy a životního prostředí Petr Náhlík (KDU-ČSL). Město podle jeho slov zadalo zpracování analytického materiálu, tedy porovnání intenzity dopravy těsně před a po uzavírce Mikulášské ulice z důvodu rekonstrukce železničních mostů. „Zdrojem dat jsou křižovatkové detektory, výstupem je vždy průměrný pracovní den. Publikovaná data jsou za měsíc březen,“ informoval náměstek Náhlík.

V uvedeném období se sledovalo celkem deset křižovatek, jsou jimi Mikulášská – Železniční – Koterovská, U Prazdroje – Lobezská, Koterovská – Sladkovského, Lobezská – Sladkovského, Doudlevecká – U Trati, Dlouhá – Revoluční, Edvarda Beneše – Samaritská, Klatovská – U Trati, Klatovská – Sukova, Slovanská – Částkova. Z výsledků vyplývá, že nejvíc vozidel změnilo trasu z uzavřené Mikulášské ulice na trasu Lobezská – most Nad nádražím a v opačném směru přes horní mostovku mostu Milénia. Pro výjezd z centra řidiči stále ve velké míře využívají Prokopovu ulici.

Největší fronty vozidel se tvoří na úsecích Lobezská ulice ve směru od Prazdroje před ulicí Sladkovského, Lobezská ulice ve směru od Sladkovského před odbočením ve směru k ulici U Prazdroje, dále v Koterovské ulici, na mostě Milénia ve směru na Slovany před křižovatkou s ulicí Koterovská. Automobily musí zastavovat před světelně řízenými křižovatkami ve Sladkovského a Prokopově ulici a v Doudlevecké ulici v úseku od Zimního stadionu před ulicí U Trati. „Je nutné konstatovat, že poté co podruhé „naskočí zelená“ naprostá většina vozidel všemi zkoumanými křižovatkami projede,“ zdůraznil Náhlík.

Město provádí operativně úpravy dopravního řešení. „Jde například o změnu řazení v jízdních pruzích na křižovatce Lobezská s ulicí U Prazdroje. Dosáhlo se tak posílení kapacity levého odbočení do ulice U Prazdroje,“ doplnil náměstek primátora pro oblast dopravy.

Autor: Richard Beneš

Hodnocení:

-5-4-3-2-1012345

Fotografie k článku

  • V Prokopově ulici se teď tvoří dlouhé kolony vozidel po celý den | Autor: Richard Beneš
  • Rekonstrukce mostu u nádraží je v plném proudu | Autor: Richard Beneš

Příbuzné články

Doporučujeme také


Diskuse (13 příspěvků)

Vyměnit obrázek Bezpečnostní kód

Vaše jméno:
Opište kód:
Komentář:

dotaz 28.04.2017 18:03, Reagovat

- zácpy tak hrozné nejsou - ale nechápu, proč zakázali odbočování z mostu Milénia směrem na Slovany?

Karlos 26.04.2017 15:24, Reagovat

Nechutná agitace anonymních zbabělců z facebookového profilu PP opět pokračuje. Když jste takové frajeři a máte tak skvělé a zaručeně pravdivé informace, tak proč je prezentujete takhle pokoutně? To paní Janková nemá lepší nápad a možnosti? Smutné kino... A navíc opravdu tahle diskuse nesouvisí s článkem o dopravě v Plzni...

Vaclav 26.04.2017 18:55, Reagovat

Souhlasím, jen nevím proč by Janková dehonestovala Občany patrioty. Vítr fouká spíš od Topky.

Karlos 27.04.2017 11:12, Reagovat

A proč by topka dehonestovala Škardu?

Kat 25.04.2017 22:30, Reagovat

Pokud myslíte ten Facebook Plátek PP, tak to nečekejte. Tam se útočí pouze jedním směrem :-)

Ota 25.04.2017 21:18, Reagovat

Tohoto jsme se od autora posledních dnů nějak nedockali

Rund 26.04.2017 07:58, Reagovat

Ona jim to Jankova s Michalkem nedovolí

Ota 25.04.2017 21:17, Reagovat

Skutečně naplňují Občané patrioti své proklamace před komunálními volbami v roce 2014???!!!

Slova JUDr.Ludvíka Rösche stojí určitě za připomenutí! Příští týden srovnáme s realitou dneška!

Lákání voličů před volbami v roce 2014:

Milí Plzeňáci!
Volte v komunálních volbách takové lidi, které znáte nebo o kterých alespoň něco víte, volte ty, kteří již něco dokázali ve svých občanských profesích, kterým jde o město Plzeň a o občany tohoto města, kteří berou politiku jako službu lidem a městu a nikoliv jako „výtah k moci“ a snahu o „napakování si vlastní kapsy!“. Volte Ty, kteří mají dostatek chuti, odvahy a schopností měnit věci k lepšímu a posunovat je vpřed. Volte tedy takové lidi, kterým nejde o koryta, o prebendy, o zakázky, ani o politické funkce. Nevolte zbabělce, neumětely, oportunisty, korytáře, kmotry, ale ani jejich loutky. Volte rozumem, ale taky srdcem! A hlavně – přijďte, prosím, k volbám!

zdroj:
http://www.obcanepatrioti.cz/ludvik-rosh

Noe 26.04.2017 09:01, Reagovat

Co má tahle agitace společného s dopravním zatížením kolem nádraží?

Artur 26.04.2017 08:11, Reagovat

No nutno uznat, že odstoupením Dvořáka po obvinění, u mě stoupli na ceně. Ostatní by to určitě neudělali a kroutili se jako hadi.

Pavel 26.04.2017 08:45, Reagovat

Mate pravdu,slyšel jsem,ze proslov Rosche fungoval jako projímadlo ještě par dni poté.
Málo kdy se vidí,ze by Dvořáka-dosud nevinného, vlastní lidi obětovali kvůli svým trafikách.

Artur 26.04.2017 10:22, Reagovat

Vždy hlásili v politice presumci viny a i ve vlastním případě to dodrželi.

X 26.04.2017 13:55, Reagovat

Radní pro sport a podporu podnikání Michal Dvořák minulý týden skončil. Musel rezignovat. Podle našich informací krátce před čtvrtečním jednáním Zastupitelstva města Plzně byl k tomu dotlačen hnutím, za které kandidoval. Občané patrioti, které vede plzeňský podnikatel Honza Michálek a názorový směr udává renomovaný plzeňský právník JUDr. Rösch, zatlačili tak na nejoblíbenějšího člena rady města Plzně a ten nakonec podlehl. Ale nemusel. Koalice v čele s primátorem Martin Zrzavecký včetně opozice se shodli na tom, že nebudou iniciovat jeho odvolání. Můžeme tedy konstatovat, že jeho vlastní hnutí, kterému přinesl výrazný úspěch v komunálních volbách v roce 2014, ho teď během pár dnů “odstřelilo”. Určitou roli v tom mohl hrát i fakt, že Dvořák se již delší dobu přikláněl k plzeňskému podnikateli a vlivnému členovi ODS - Občanská demokratická strana Romanu Jurečkovi, který má velké spory právě s panem Michálkem a JUDr. Röschem. Rösch dlohodobě upozorňuje na fakt, že pan Jurečko byl trestně stíhaný a jako označený “kmotr ODS” by měl zmizet z plzeňské politiky.
Podle vyjádření plzeňské sportovní veřejnosti byl radní Dvořák výraznou osobou, která za dobu svého působení podpořila sport ve městě.

A jak si povede jeho nástupce Petr Chvojka?

A bude také pod vlivem pana Jurečka? Rodinného přítele pana RNDr. Tomáše Paclíka, majitele plzeňské fotbalové FC Viktoria Plzeň, kde Petr Chvojka pracuje jako manager.

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.