Z výsledku prezidentských voleb jsem
Celkový počet hlasů: 138
Plzeň, 13.12.2016, aktualizováno 16:11
Primátor města Plzně Martin Zrzavecký (ČSSD) doufá, že japonská pivovarnická skupina Asahi Group Holdings, jež by se měla stát novým vlastníkem Plzeňského Prazdroje a dalších značek, zachová v Plzni výrobu, zaměstnanost a také že udrží dobrou pověst plzeňského piva. Japonský pivovar se dohodl na převzetí Plzeňského Prazdroje a dalších východoevropských značek ze skupiny SABMiller, které dohromady za 7,3 miliardy eur (197,3 miliardy Kč) koupí od společnosti Anheuser-Busch InBev.
„S japonskými firmami má západočeská metropole dlouhodobě dobré vztahy, příkladem může být společnost Panasonic AVC Networks Czech specializující se na výrobu televizorů a video výrobků japonské značky, jež na území města působí již 20 let. Co se týká iniciativy města Plzně, které před časem oslovilo dopisem premiéra Bohuslava Sobotku s žádostí o pomoc při získání Plzeňského Prazdroje do vlastnictví města respektive státu, nemohlo by si město Plzeň a zřejmě ani stát dovolit zaplatit avizovanou sumu, za niž Asahi Group Holdings získá skupinu firem včetně Plzeňského Prazdroje,“ uvedl k aktuální situaci primátor Martin Zrzavecký.
Podle slov primátora by se měl nový majitel co nejdříve sejít s právovárečníky a měl by se s nimi pokusit jednat v souvislosti s tím, že se o vlastnická práva k bývalému Měšťanskému pivovaru v Plzni hlásí plzeňské právovárečné měšťanstvo.
Kromě Plzeňského Prazdroje zahrnují prodávaná aktiva pivovaru Anheuser-Busch InBev také polské značky Tyskie a Lech, slovenský Topvar, maďarský Dreher a rumunský Ursus. Po převzetí východoevropských značek ovládne nový majitel zhruba devítiprocentní tržní podíl v Evropě bez zahrnutí Ruska. Firmě tak bude na evropském trhu patřit třetí příčka. Jedničkou je s pětinovým podílem nizozemský pivovar Heineken. Druhá příčka patří dánskému konkurentovi Calrsberg, jehož tržní podíl činí 12 procent.
Plzeňský Prazdroj je největší pivovarnickou skupinou v České republice. Jeho hrubý zisk v uplynulém finančním roce, který skončil v březnu, vzrostl o pět procent na 3,7 miliardy korun. Tržby se zvýšily o 3,3 procenta na 14,4 miliardy korun.
Autor: Richard Beneš
Nevzdělanej čůrák, kterej musí pořád všechno trapně komentovat. Japonci budou koukat co za vopici tady v Plzni máme.
Zatímco ty jsi asi vzdělanej až moc, ten tvůj výplod tomu nasvědčuje.
HOVNO!
Hehe, jasně :) Oni koupí za 200 miliard pivovary a budou v nich vyrávět cihly nebo chovat nosnice. Ještě že jim primátor s falešným výučním listem jasně řekl, že v pivovaru se vaří pivo, bůhví co si ti hloupí a nevzdělaní Japonci doteď mysleli. Bože, proč jsi nám za primátora dosadil idiota, proč?
Protože byly volby.
Jistě, ale i jako ateistovi je mi jasné, že jen Bůh může vědět, proč dopadly takhle a proč je primátorem zrovna jeden z největších idiotů ve městě :)
Pravda, mohlo být hůř, třeba bratři Ženíškové jsou králové idiotů, Zrzavecký je oproti nim ještě inteligent (narozdíl od nich není alespoň šmejd, ale fakt je jen hloupý a nevzdělaný).
Tak třeba nás Bůh chtěl jen postrašit, ale to nejhorší se na nás přece jen seslat nerozhodl :)
:-)
Copyright 2012 Regionpodlupou.cz
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.