Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců

Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Anketa

Z výsledku prezidentských voleb jsem

Nadšený2,70%
Spokojený56,76%
Zklamaný24,32%
Zdrcený8,11%
Šokovaný8,11%

Celkový počet hlasů: 37

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Jan ŠašekJan Šašek

Botanik a zpěvák

Více

Robert ZelenkaRobert Zelenka

Konzultant RRA PK

Více

Radek HaladaRadek Halada

finanční poradce, rybář

Více

Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců

Plzeň, 09.11.2016, aktualizováno 16:29 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

I nadále pokračuje zájem o Plzeň jako turistickou destinaci ze strany zahraničních návštěvníků. Podle údajů Českého statistického úřadu přijelo v prvním pololetí do Plzně celkem 73 431 zahraničních turistů, tedy těch, kteří v Plzni přenocují. Z toho necelá polovina pochází z Německa (30 911 osob). Druhou početně nejvýznamnější skupinou se letos stali turisté z Jižní Koreje (4 419 osob). Přeskočili tak Slováky, kteří donedávna v žebříčku zaujímali druhé místo. V prvním pololetí jich do plzeňských hotelů přijelo 4 201. Na čtvrtém místě letos prozatím skočili Číňané (3 157 osob). Do top 5 zdrojových trhů podle zemí původu se vešlo i Rakousko s 2 697 osobami.

Vedle turistů neopadá zájem o Plzeň ani ze strany zahraničních novinářů. Zatímco v roce 2015 se do Plzně sjížděli z velké části hlavně evropští žurnalisté se specializací na kulturu, letos se skladba press tripů obměnila. Do Plzně míří řada novinářů a zástupců cestovních kanceláří z Asie. Právě Jižní Korea, Čína a další asijské země v současné době patří k nejrychleji rostoucím trhům.

Plzeň tak jako zajímavou turistickou destinaci ve svém čtyřdílném cestopisu z Česka objevila například celostátní jihokorejská státní televize EBS, japonský lifestylový magazín Imported House nebo tři desítky novinářů a zástupců cestovních kanceláří z Číny. Každý press trip připravuje organizace Plzeň - TURISMUS na míru podle konkrétního zájmu a požadavků účastníků, záleží ale i na počasí. „Při návštěvě zmiňované korejské televize jsme například měli absolutní smůlu na počasí. Celý natáčecí den nám propršel. Nakonec se nám ale podařilo program sestavit tak, aby v záběrech nebylo pouze ubrečené, šedivé město,“ uvedla Martina Chomátová, která v organizaci Plzeň - TURISMUS press tripy připravuje.

Populární korejský moderátor se také během návštěvy Plzně zúčastnil soutěže v držení tupláků na festivalu minipivovarů Slunce ve skle, ve které skočil druhý. Zkusil si vlézt do pivovarského sudu v Plzeňském Prazdroji a vyzkoušel pivní lázně v Purkmistru. „Díky tomu Plzeň v pořadu naplněném záběry krásné české krajiny nezapadla a troufám si tvrdit, že divákům utkvěla v paměti,“ vzpomíná Chomátová.

Autor: Richard Beneš

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.