Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců

Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Vladimír KrejčaVladimír Krejča

finanční poradce

Více

Aleš JanoušekAleš Janoušek

ředitel Gymnázia Luďka Pika v Plzni

Více

Hana VáchalováHana Váchalová

zastupitelka ZPK, zastupitelka OZ Postřekov

Více

Plzeň se stává populární turistickou destinací pro jihokorejské turisty, více přijíždí jen Němců

Plzeň, 09.11.2016, aktualizováno 16:29 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

I nadále pokračuje zájem o Plzeň jako turistickou destinaci ze strany zahraničních návštěvníků. Podle údajů Českého statistického úřadu přijelo v prvním pololetí do Plzně celkem 73 431 zahraničních turistů, tedy těch, kteří v Plzni přenocují. Z toho necelá polovina pochází z Německa (30 911 osob). Druhou početně nejvýznamnější skupinou se letos stali turisté z Jižní Koreje (4 419 osob). Přeskočili tak Slováky, kteří donedávna v žebříčku zaujímali druhé místo. V prvním pololetí jich do plzeňských hotelů přijelo 4 201. Na čtvrtém místě letos prozatím skočili Číňané (3 157 osob). Do top 5 zdrojových trhů podle zemí původu se vešlo i Rakousko s 2 697 osobami.

Vedle turistů neopadá zájem o Plzeň ani ze strany zahraničních novinářů. Zatímco v roce 2015 se do Plzně sjížděli z velké části hlavně evropští žurnalisté se specializací na kulturu, letos se skladba press tripů obměnila. Do Plzně míří řada novinářů a zástupců cestovních kanceláří z Asie. Právě Jižní Korea, Čína a další asijské země v současné době patří k nejrychleji rostoucím trhům.

Plzeň tak jako zajímavou turistickou destinaci ve svém čtyřdílném cestopisu z Česka objevila například celostátní jihokorejská státní televize EBS, japonský lifestylový magazín Imported House nebo tři desítky novinářů a zástupců cestovních kanceláří z Číny. Každý press trip připravuje organizace Plzeň - TURISMUS na míru podle konkrétního zájmu a požadavků účastníků, záleží ale i na počasí. „Při návštěvě zmiňované korejské televize jsme například měli absolutní smůlu na počasí. Celý natáčecí den nám propršel. Nakonec se nám ale podařilo program sestavit tak, aby v záběrech nebylo pouze ubrečené, šedivé město,“ uvedla Martina Chomátová, která v organizaci Plzeň - TURISMUS press tripy připravuje.

Populární korejský moderátor se také během návštěvy Plzně zúčastnil soutěže v držení tupláků na festivalu minipivovarů Slunce ve skle, ve které skočil druhý. Zkusil si vlézt do pivovarského sudu v Plzeňském Prazdroji a vyzkoušel pivní lázně v Purkmistru. „Díky tomu Plzeň v pořadu naplněném záběry krásné české krajiny nezapadla a troufám si tvrdit, že divákům utkvěla v paměti,“ vzpomíná Chomátová.

Autor: Richard Beneš

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.