Pavel Šindelář: K přijetí funkce technického náměstka primátora jsem měl dvě podmínky

Pavel Šindelář: K přijetí funkce technického náměstka primátora jsem měl dvě podmínky | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Anketa

Z výsledku prezidentských voleb jsem

Nadšený7,24%
Spokojený46,05%
Zklamaný19,08%
Zdrcený12,50%
Šokovaný15,13%

Celkový počet hlasů: 152

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Jan LangJan Lang

Grafik

Více

Tamara SalcmanováTamara Salcmanová

1. místopředsedkyně krajské organizace

Více

Robert VaněčekRobert Vaněček

Živnostník

Více

Pavel Šindelář: K přijetí funkce technického náměstka primátora jsem měl dvě podmínky

Plzeň, 14.03.2014, aktualizováno 15.03.2014 20:43 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

Novým technickým náměstkem primátora se stal ve čtvrtek známý plzeňský právník a městský zastupitel Pavel Šindelář (ODS), který se až doposud specializoval na obchodní právo. Zastupiteli byl zvolen počtem 28 hlasů, vydáno bylo celkem 35 hlasovacích lístků. Získal tak i jeden hlas mimo koalici ODS a ČSSD. Třiatřicetiletý Šindelář nastupuje na pozici technického náměstka za Petra Runda (ODS), kterého v lednu zastupitelstvo odvolalo. Nově zvolený technický náměstek primátora zdědil po svém předchůdci zhruba 60 rozpracovaných investičních akcí a další se budou připravovat. Nejdůležitější a nejvíce diskutovanou je dostavba Nového divadla. Nově jmenovaného technického náměstka jsme se zeptali na jeho první kroky ve významné funkci.

Jak se nyní narychlo přesunete z pozice advokáta do pozice technického náměstka primátora?   

„Utlumit svoji advokátní činnost ze dne na den nelze, to ani zákon o advokacii neumožňuje. Já sám mám představu takovou, že to bude v období 14 dnů až tří týdnů, kdy se potkám se svými klienty, kdy oslovím své kolegy, aby převzali moji advokátní praxi po dobu, kdy budu vykonávat funkci náměstka primátora. Následně pozastavím svoji advokátní činnost.“

Bylo těžké rozhodnout se přijmout takovou funkci v době, kdy to na magistrátu pořádně jiskřilo mezi členy koaliční ODS a ČSSD?  

„K přijetí funkce jsem měl své dvě důležité podmínky a ty byly splněny. Jednalo se o podpis koaličního dodatku, bez něhož by neexistovalo žádné mé ano. To jsem bral jako jasný projev zájmu ČSSD dál v rámci koalice spolupracovat. Bez tohoto jasného projevu jsem si nedokázal představit své fungování na radnici. Druhou podmínkou bylo přijetí usnesení klíčového pro dostavbu Nového divadla, které bylo přijato na včerejším jednání zastupitelstva. Až do poslední chvíle jsem se nad tím rozmýšlel. Dokázal jsem si představit i situaci, kdy zastupitelstvem neprojde návrh na posunutí termínu dokončení divadla, přesto ale dojde k potvrzení původního usnesení o uhrazení vícenákladů za nové divadelní technologie. Ta varianta byla možná, byla řešitelná, nicméně si myslím, že nebyla správná.“

Znamená to nyní, že vaším zvolením krize koaličních partnerů na radnici?

„Jsem zde první den, to bych teď nechtěl komentovat.“

Budete chtít dělat některé věci jinak, než je dělal váš předchůdce ve funkci technického náměstka Petr Rund?

„Já si myslím, že nejsou dva lidé, kteří by dělali věci stejně, každý bude dělat ty věci po svém. Nicméně to neznamená, že bych si dnes sednul do úřadu a začal zadávat úplně odlišné zadání od těch, které tam jsou. Nyní se seznamuji se všemi zástupci technického úřadu.“

Chystáte se osobně chodit každý týden na pravidelné kontrolní dny na stavbu Nového divadla?

„Ano, jsem připraven chodit každý týden na kontrolní dny.“

Autor: Richard Beneš

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.