Sněmovna se rozpustila, volby jsou na dosah

Sněmovna se rozpustila, volby jsou na dosah | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Jan SovadinaJan Sovadina

učitel na gymnáziu

Více

Martin MarekMartin Marek

Na volné noze, předseda o.s. Plzeňané

Více

Michal KandlerMichal Kandler

Sociální pracovník

Více

Sněmovna se rozpustila, volby jsou na dosah

Plzeňský kraj, Praha, 20.08.2013, aktualizováno 17:27 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky se našel dostatečný počet k jejímu rozpuštění. 140 poslanců hlasovalo pro rozpuštění Sněmovny, teď stačí podpis prezidenta Miloše Zemana. Ten se nechal slyšet, že s tím nebude otálet a předčasné volby by měly být 25. a 26. října.

Politické strany a subjekty tak čekají dva měsíce, ve kterých budou muset nejen přesvědčit voliče, aby jim dali hlas, ale budou muset vybrat desítky lidí na své kandidátky.

Nejlépe připraveni jsou komunisté. V Plzeňském kraji je lídrem současný poslanec Karel Šidlo, dvojkou na kandidátce je Jiří Valenta a na třetím místě je Alena Ratajová.

ČSSD zatím představila své lídry v jednotlivých krajích, v tom Plzeňském je jím Milan Chovanec. Zbytek kandidátky představí v sobotu 24. srpna.

Jedničku na kandidátce má už vybranou i TOP 09 a Starostové a to Marka Ženíška. Jak budou obsazeny další místa na kandidátce, představí strana v pondělí 26. srpna.

Zemanovci (SPOZ), v Plzeňském kraji o svém volebním lídrovi nerohodli, stejně, jako o dalších lidech na kandidátce. Konečný verdikt prý padne až 5. září.

ODS bude mít regionální sněm 2. září, kde bude potvrzovat kandidátku. Jejím lídrem by měl být současný místopředseda ODS Jiří Pospíšil. „Chtěl bych na kandidátce i nějakého dobrého nestraníka, ale sežeňte ho dneska,“ řekl našemu serveru místopředseda regionálního sdružení Roman Jurečko (ODS)

Autor: Jan Dvořák

Hodnocení:

-5-4-3-2-1012345

Více ke kauze Předčasné volby do Poslanecké sněmovny

Více o této kauze


Příbuzné články

Doporučujeme také


Diskuse (70 příspěvků)

Vyměnit obrázek Bezpečnostní kód

Vaše jméno:
Opište kód:
Komentář:

Vosí Hnízdo 23.08.2013 16:55, Reagovat

Ve filmu BOTOSTROJ (odkaz uveden pod tímto příspěvkem) je veliká podobnost s počínáním dnešních kapitalistů k těm, co na ně dřou. Proto by se na film měl podívat každý a podle toho volit.

Vosí Hnízdo 23.08.2013 10:59, Reagovat

Pro ty, kdo nepochopí, proč lidi v Únoru 48 volai po změně a volili Komunisty. Velice výstižný film, který ve veřejnoprávní a soukromé TV neuvidíte.

Botostroj ČSSR 1954
http://www.youtube.com/watch?v=oM0U3mR8ohg&feature=related

Volič 24.08.2013 18:37, Reagovat

CSFD uvádí:
- Film slúžil ako propaganda na zdiskreditovanie zakladateľa spoločnosti Baťa, Tomáša Baťu. (dobso)
- Film počas uvedenia vo vtedajšom Gottwaldove (Zlín) vyvolal série výtržností, predovšetkým z radov robotníkov, ktorí zistili, že špiní Baťu. Začali demolovať kiná a premiéra sa tam nakoniec neodohrala. (Jello Biafra)

Komunisté uměli točit propagandu :) To ano.

Vosí Hnízdo 25.08.2013 17:53, Reagovat

Slušný a znalý člověk nepotřebuje být poučován nějakámi kecy od rádoby znalců kultury. Co jsou tito kritici filmů zač? Za čí peníze takto píší? To bychom se asi divili. I před každý díl Majora Zemana si člověk musí přečíst napsané ubohosti, které narušují originalitu díla. Rozumný člověk takové vyrhele ignoruje, protože mají jediný cíl. Očernit pravdu o tehdejším životě!!

Vosí Hnízdo 25.08.2013 06:33, Reagovat

Každý, kdo zažil řádění kapitalistů, vykořisťování, ponižování a devastaci osobnosti i po těch létech musí uznat, že film BOTOSTROJ předběhl dobu a obecně vypovídá o kapitalistickém jednání vůči svým "poddaným". A je jedno, jestli ce psala 30. léta minulého století nebo rok 2013. Historie se opakuje a jak vidno kapitalista se nezměnil. Doporučuji každému si film prohlédnout a zamyslet se nad jeho vážností a odkazem. Je to cenné dílo, které nám tady jeho tvůrci zanechali. Nadčasové dílo. Jenže v roce 1954 bohužel nikdo netušil, že se zrůdný kapitalismus ještě do naší země vrátí v plné jeho hrůze!! Volme socialismus!!

Vosí Hnízdo 25.08.2013 06:24, Reagovat

Volič se nám ze samého papouškování prokapitalistických názorů snad naučil mluvit i slovensky. Jen připomínám, že o Baťovi ve filmu nepadlo ani slovo. Jinak Baťa nebyl žádný lidumil, když už na něj padla řeč, ale tvrdý kapitalista se vším všudy. O hamižnosti jejich rodiny svědčí i dnešní handrkování jeho příbuzenstva o schramstnutí majetků u nás. O kolaboraci s nacisty ani nemluvím.

Vosí Hnízdo 23.08.2013 10:58, Reagovat

Volme Komunisty. Takto jsme se dříve měli:

Lidská práva v ČSSR
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcnterovac

Stano 22.08.2013 17:36, Reagovat

Pracuji ve firmě kterou vlastní komunista a je to moc slušný člověk. Né jako když jsem pracoval pro nejmenovaného bosse ODS, který za námi jezdil v mercedesu a pohrdal námi. Tenhle pán do práce jezdí oktávkou jako my všichni a mercedesem jezdí jenom soukromě. A nepohrdá námi. Proto volím KSČM

Kamil 23.08.2013 09:33, Reagovat

Je pravdou, že mnozí prospěcháři z KSČ brzy po r. 1989 utekli a "nacpali" se do jiných stran, řada slušných jsou dnes členy KSČM. Nemusíme chodit daleko. Aktivní svazáci Nečas i Topolánek by se jistojistě v dalších letech stali aktivními členy KSČ, kdyby nedošlo ke změně režimu. A jak se chovali a chovají jako členové ODS, vidíme všichni. Nejvíc mě "nadzvedlo", jak se oba klaní loupežným vrahům Mašínům a dokonce je vyznamenávají!

Stano 23.08.2013 12:18, Reagovat

Komunista mě platí a odírá stejně jako modrý pták, ale alespoň nědělá machra. Proto volím KSČM.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 15:09, Reagovat

Včera jsem tuším na ČR Č.Budějovice zachytil zprávu, jak zaměstnavatelé špízují své zaměstnance po internetu, špízují, co říkaji na facebooku, jaké mají názory atd. A za to je i vyhazují. Proti těmto metodám byla i slavná StB sborem vídeňských slečínek. A pak někomu něco vyprávěj o svobodě. To vše je důsledek obludného rozmachu kapitalismu po Sametovém puči. Je třeba volit Komunisty.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:39, Reagovat

Mám spíš strach, že ČSSD zase zradí své voliče. Nebylo by to poprvé a ani naposled. Její Bohumínské usnesení z ní dělá nikoli levici, ale pravičácký záchytný pytel. Proto by měl levicový volič volit Komunisty.

Alfa 22.08.2013 14:26, Reagovat

Tohle nás čeká po vítězství komunistů

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/311256-severokorejka-stravila-devet-let-v-gulagu-protoze-vedela-o-milence-kim-cong-ila.html

K. 22.08.2013 15:57, Reagovat

No nevím jak souvisí dědičná diktatura v Severní Koreji s Českou republikou. Ale musím uznat, že kreativita těchto výrobcům strašidel nechybí :) Naštěstí na tyto bláboly po 23 letech demokracie nebo co to tady je za hrůzný nesmysl už dnes nikdo nenaskočí.

V KLDR je diktátorský režim postavený na rodině diktátora jako třeba v kapitalisty tak milovaném Kataru, Bahrajnu nebo Saudské Arábii - proč jste neuvedl tyto země? No to byla řečnická otázka, o KLDR se rozšířila fáma, že to je socialistická země, což je samozřejmě absurdní.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:51, Reagovat

Takových zpráv teď bude přehršel. Na to už jsem upozorňoval nedávno. Ale nedávno se mi líbilo, že i USA propaganda přiznala, že v KLDR se socialismus nebuduje, spíš vykazuje prvky feudalismu. I za minulého režimu KLDR skutečně vedlo odlišnou politiku a odchylovala se od učení Marxismu-Leninismu. I když kdo ví, já tam nebyl, ta taky ne a papír snese vše. Zvláště, když víme, jak u nás ZDF natáčela za minulého režimu žebravá cikáňata když jim házela žvýkačky (které dítě pohrdne, že?) a ruiny před demolicí vydávala za obydlí lidí. Když sem pak někdo odsud přijel, měl vyvalené oči, jak se tu lidi mají a co požívají za výhody. Dám sem jiný dokument o tom, jak se za socialismu skutečně žilo. Stojí za zhlédnutí: Lidská práva v ČSSR
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcnterovac

xXx 21.08.2013 16:38, Reagovat

Hlavně nevolte KSČM. Je to hned po DSSS ta nejhorší možná varianta...

Vosí Hnízdo 22.08.2013 11:29, Reagovat

Tak mne´s tedy nepřesvědčil. Já volím Komunisty, nejlépe KARLA....MARXE. Musíš dát nějakou pohádku k dobru... třeba tu o 50. létech, vložkách, toaleťáku, pomerančích, banánech.... Takový Alfa nebo Volič jistě budou přizvukovat.

Volič 22.08.2013 13:40, Reagovat

Určitě budeme Vosáku :).

Chybí ti režim:
- ve kterém si byl Někdo, co?
- mohl si rozhodovat o lidských osudech, co? :)
- kdy si mohl věšet vlaječky a oslavovat hrdiny a zachránce z SSSR?
- kdy bylo normální zabíjet na hranicích ty, kteří chtěli dobrovolně opustit ČSSR?
- kdy říkat to, co si doopravdy myslíš, bylo trestné?
- kdy se stálo ve frontě na všechno?
- kdy všichni měly stejný hovno?
- kdy nečlen KSČ byl "podčlověk"?
- kdy zavírat lidi do koncentráků či pracovních táborů?
- kdy se zavíralo do věznic za to, že člověk vedl děti ve skautu?
- kdy člověk měl omezená práva?

Vlády nejsou nikdy dokonalé, ale pořád lepší - než za doby totalitní. Tahle země na tom není tak špatně. Pár jedinců se špatně má. Někteří nezaviněně, někteří zaviněně. Těch, co za to nemohou, je mi líto. Ale litovat některých feťáků a bezdomáčů? Většina z nich je bez domova a bez práce z vlastního přesvědčení. A pracovat nechtějí.

Nemá smysl debatovat. Prostě návrat socialismu a totality nechci. A i kdyby byli komouši znova u moci, nehrozí návrat doby mezi 70-89. V EU zůstaneme, v NATO taky, internet bude svobodný, hranice se nezavřou, podnikání bude možné stále a rozhodně se nebude znárodňovat. Tomu přece nikdo nemůže věřit. A proč? Ti, co by se o to jen pokusili, by šli rychle od válu a pravděpodobně by dlouho ani nežili ...

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:12, Reagovat

...ale má smysl debatovat mistře Dostále

Alfa 22.08.2013 14:03, Reagovat

Vosí Hnízdo střílel lidi na hranicích a teď mu to zabíjení chybí

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:13, Reagovat

Ale to víš, že jo. A taky si pekl malé děti k večeři.....

Vosí Hnízdo 22.08.2013 13:59, Reagovat

Tak jsem měl pravdu, první poterfená husa se s pohádkou už ozvala, že mistře Dostále?

Volič 22.08.2013 16:12, Reagovat

Nevím, proč mě říkáš, Dostále, Vosáku :-). Také ti neříkám Vinický ze Šumavy.

Rozhodně se nejedná o pohádky. Možná si žil v jiném státě nebo si byl slepý a neviděl si to, co viděli ti ostatní.

Vosí Hnízdo 23.08.2013 08:52, Reagovat

"Ostatní" je široký pojem. Já jsem žil mezi "ostatními", kterým režim vyhovoval a nestěžovali si, ba nedali na něj dopustit. Stěžovali si jen pochybné existence, rozvraceči a lumpové. A možná taky hlupáci ovlivnění štvavými rádii typu Svobodná Evropa. Uznávám, že byla chyba, že se nedělaly exkurze do kapitalistického světa. To by lidi hergot setsakramentsky procitli z těch lží a štvaní, co se na ně pouštěly z tzv. "svobodných rádiích". Tehdy se tam totiž daly vidět fenomény jako bída, prostituce, žebráctví, nuzota... To mi tady tehdy znali jen ze západních filmů a bohužel lid si výdobytků socialismu, za které jejich dědové mnohdy krev prolili dostatečně nevážil. Já naštěstí klíčema rachotit nechodil a jsem na to pyšný!!

Volič 23.08.2013 09:17, Reagovat

Naši otcové,dědové a pradědové bojovali za něco úplně jiného než za minulý režim. Bojovali ve druhé světové válce proti Němcům a v českých, britských, sovětských i amerických armádách. A jak se k nim postavili komunisté? Někteří piloti RAF byli mnohdy za své hrdinské činy zavírání do lágrů.

"Po únorovém převratu 1948 a zejména po vzniku politických strojených procesů se pozornost stranických a soudních činitelů soustředila i na účastníky odboje na západní frontě, zde pak ve velké míře na bývalé příslušníky RAF. Propuštění z armády, postih rodiny (včetně vyhození z bytu a propuštění manželky ze zaměstnání) a pozdější perzekuce dětí (např. při přijímání ke studiu ap.) patřily ještě k těm nejmenším postihům. Mnoho příslušníků západního odboje bylo uvězněno, vyslýcháno (nejčastější obvinění bylo špionáž pro západní mocnosti), a odsouzeno k žaláři; ve vězení došlo často k mučení."

To je normální?

Vosáků, pochlub se nám, jaká byla tvoje práce za minulého režimu? Okresní tajemník? Obyčejnej dělňas ve Škodovce si nebyl ...

Vosí Hnízdo 23.08.2013 10:39, Reagovat

Po Vítězném únoru jsme začali budovat cestu socialismu, protiklad kapitalismu. Tím jsme se stali pro Západ nepřátelští, začala studená válka. Ať se to někomu líbilo nebo ne, nešlo z pochopitelných důvodů připustit, aby v naší lidové armádě (ČSLA) sloužili lidi, kteří de-facto sloužili v armádě současného nepřítele a dalo se předpokládat, že tam mají vazby. Každý z takto odejitých vojáků dostával výsluhovou rentu, která mu kompenzovala ušlý zisk. Pokud tito vojáci ale prováděli špionáž, byli samozřejmě po právu potrestáni jako kdekoli jinde na světě. Ostatně pohlédněme dnes do USA. Tam nedávno odsoudili mladíčka k 35 letům žaláře za vyzrazení tajností, když už měl dost bezbřehého zabíjení nevinných lidí a mučení zajatců ze strany US-Army. Nedovedu si představit, že by v US-Army sloužil někdo, kdo sloužil předtím v Rudé armádě. Tak to tedy bylo i u nás a průměrně inteligentní člověk to snad i pochopí. Po Sametovém puči bylo rovněž s bývalé ČSLA vyházeno mnoho schopných lidí jen proto, že se stavěli loajálně k socialistickému režimu a dodržovali to, v co přísahali. Na druhé straně se tam našli tací, kteří v momentě otočili, zapomněli v co přísahali a charašo změnili na OK. Znám jednoho, který doprovolně odešel z armády s tím, že kdyby setrval, porušil by vojenskou přísahu ve kterou přísahal socialistické republice. Tomu se říká hrdost a charakter.

Volič 23.08.2013 14:16, Reagovat

Stále si ale neodpověděl na druhou část dotazu :))

Vosí Hnízdo 23.08.2013 16:40, Reagovat

Už jsem to tu napsal několikrát a pro natvrdlého Voliče halt píši znovu. Nevidím jediný důvod proč bych tady měl nějakému Voličovi na to odpovídat. Stačí? Jestli Volič po internetu roztrubuje své osobní údaje, jeho blbost. Může třeba rozesílat i kopie svých občanských průkazů, když se mu chce. Ale rozumný člověk se na internetu chová zdrženlivě. Já např. nejsem ani na Facebooku a nedoporučuji to nikomu rozumnému. Stačí, že americké výzvědné služby sledují 3/4 světového internetu, proč jim to ještě zjednodušovat!

Vosí Hnízdo 23.08.2013 16:47, Reagovat

A varuji před další věcí. Líbivé aplikace ve Windows 8 jsou všechny většinou napojeny na účet u Microsoftu, největší špionážní agenturu USA. Je třeba varovat hlavně děti před registrací do tohoto účtu. Hrozí, že Velký bratr vám bude koukat doslova do ložnice!!

K. 21.08.2013 21:00, Reagovat

Tak DSSS volit nebudu, protože jsem byl s Vandasem na vojně a rozhodně to není člověk hodný následování, alespoň pro mě :) Navíc politika je hodně široký obor a vytrhnout z něj 1 věc mi nedává smysl, jak by řešil to ostatní, to nevím.

Naopak KSČM pravděpodobně volit budu. Od roku 1990 jsem zkusil snad vše od OF přes ODS a ještě něčeho co si ani už nepamatuju až po ČSSD a zbyla mi už pouze KSČM.

Zrovna v této době, kdy je země zplundrovaná po neuvěřitelném řádění ODS+TOP09, mi volba KSČM přijde jako velmi vhodná.

Marek 21.08.2013 13:24, Reagovat

Vosí hnízdo žije v krásné iluzi socialismu. Ale ten se nikdy nevrátí. Ani samotní členové KSČM ho nechtějí.

Měl jsem pronajaté nebytové prostory od člena KSČM který vlastní tři činžáky ( vrácené v restituci ) a ten mi to potvrdil.

I v KSČM jsou podnikatelé, majitelé firem a s.r.o.ček, kteří jezdí v Mercedesech a lítají na dovolené do po celém světě.

I komunističtí podnikatelé platí svým lidem stejné platy jako podnikatelé z ODS.

Jen lidé - voliči - jsou slepý a nevidí to.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 09:02, Reagovat

Cesta k socialismu by měl být hlavní cíl každého Komunisty. Pokud socialismus některý jedinec nechce, pak asi nemá u Komunistů co pohledávat a měl by se dát ke spřízněnější straně jeho stavu a názorů ať už dělá cokoliv.

Alfa 22.08.2013 10:14, Reagovat

Co je to socialismums? Že se všichni budou mít stejně nez ohledu na to, kdo co dělá?

Vosí Hnízdo 22.08.2013 11:07, Reagovat

To se teď vypráví ve škole v dějepisu? Hodnotovým měřítkem v socialismu je práce. Pokud někdo více pracuje, má více. Pokud někdo ale spekuluje, využívá ke svému obohacování práce druhého, tzn, že vykořisťuje, je to protispolečenské. A ukažte mi kapitalistu, který by se dělil rovným dílem. Socialismus upřednostňuje společenské vlastnictví výrobních prostředků. Vyprodukované peníze by se měly rozdělit mezi lidi, co pracují, dále na amortizaci a modernizaci výrobních a pracovních prostředků a dále potom na solidaritu a daně státu. NIkdy tady nikdo neměl stejně, i když můj názor je ten, že čím menší jsou rozdíly mezi lidmi, tím je ve společnosti lépe. Standardy beztřídní společnosti dává společenské zřízení komunismus, ten zde však nkdy nebyl, nebyl ani nikde na světě a díky pokřiveným charakterům lidí kapitalismem ještě dlouho nebude. Alfa je na jedné straně názorového spektra, já na druhé. On mne nemusí přesvědčovat a nějaké přesvědčování jeho z mé strany je jako házet perly sviním. Já vím, jaké názory mají řadoví lidé a pokud se Komunisté (minimálně 2. nejsilnější politická strana) dostanou do vlády, doufám, že vyslyší názorům svých voličů, kteří v hojné míře jsou stejného názoru, co já, že v socialismu se žilo lépe. A to Alfa a jeho klonové nevyvrátí ani sebeservilnějšími argumenty.

Volič 22.08.2013 13:30, Reagovat

... Čím menší jsou rozdíly mezi lidmi, tím je ve společnosti lépe.

To teda Be. Protože ti šikovní dělají na ty lemply, který se flákají. To je motivace k práci?

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:15, Reagovat

Ti silnější podporují ty slabší. To zní asi lépe, že? Pokud by to tak nebylo, žili bychom v džungli.

Volič 22.08.2013 16:13, Reagovat

Ano, podpora slabších je v pořádku. Ale rozhodně není v pořádku podpora lemplů a nemakačenek.

Vosí Hnízdo 23.08.2013 08:58, Reagovat

Jen pro vygumovaného Voliče připomenu, že za Komunistů bylo zavedeno právo na práci a oboustranná pracovní povinnost. Občan byl povinnen mít práci. stát byl povinnem ji zajistit. Za práci měl občan právo na důstojný plat, který mu bohatě pokryl základní potřeby a ještě mu dost zbylo na vedlejší věci a úspory. Lemplové a nemakačenka se začala vyskytovat až po Sametovém puči. Omlouvá tě snad jen to, že z kočárku s mlíkem u brady sis toho patrně nevšiml. Ale já a miliony dalších jsme ten režim zažili a byli pyšní, že žijeme v pokrokovém světě.

Volič 23.08.2013 09:20, Reagovat

Když nemáš argumenty, začneš urážet :) Guma nejsem.

Já nepopírám to co píšeš, jen říkám - že mnohdy někteří dělali na druhé. Tedy přišli do práce a flákali se, zatímco ostatní makali. A brali za to stejné peníze? To není moc spravedlivé.

Když demonstruje několik milionů lidí, dá se mluvi o puči?

My jsme žili v pokrokovém světě?? No, že si toho nikdo moc nevšiml ...

2eUlMy 23.08.2013 10:53, Reagovat

To jestli jsi guma nebo nejsi nech na názoru druhých. U mne guma jsi, když tady píšeš takové nesmysly. Sebechvála smrdí, říkavala moje babička a měla svatou pravdu. Dělalo se důstojně a klidněji než dnes, 8,5h směny od pondělí do pátku s výjimkami nepřetržitých provozů a specifických profesí. Jak si vůbec dovoluješ urážet milióny lidí, kteří vybudovali to, z čeho dodnes mnohdy tento stát vegetuje. Pokud by se tehdy nepostavila infrastruktura, nepostavily se byty, školy, školky.... dnes už by se to nepostavilo. To byli flákači, ti lidé? Jdi mezi ně a řekni jim takové urážky a uvidíš jak dopadneš sprosťáku negramotný!! Neodlezeš zdravý, to ti garantuju a i bych ti to přál!! Za socialismu fungoval plán. Ten se musel plnit. Bylo zvykem v určitém období máknout, splnit plán a pak dělat trochu volněji, to ano, ale plán se plnit musel! Pravda, kvóty nebyly nastaveny tak vražedně jako dnes, kdy jeden dělá za čtyři a výpaltu dostane stejně za jednoho. Stress, z toho nemoci, to je důsledek lidského přepínání, když kapitalista hrabe hlavně pod sebe!!

Volič 21.08.2013 15:53, Reagovat

Skvěle napsáno :)

K. 21.08.2013 17:31, Reagovat

Ale socialismus se přece nemusí vracet (a ani nemůže) - v celé Skandinávii je socialismus a je to nejlepší část této planety pro žití.

K tomu se máme přiblížit. Ale to rozhodně nejde z fašizujícími stranami jako TOP09 nebo ODS. ČSSD do systému malých či spíš dnes už velkých domů krásně zapadla a krade jak pravice.

Takže ať to rozebírám jak chci, tak pro budoucnost vidím šanci v KSČM, ona dost dobře ani jiná alternativa není, nechceme-li zemi zlikvidovat definitivně.

Holub 21.08.2013 16:05, Reagovat

Až na ty dramatické gramatické chyby.

xXx 21.08.2013 16:36, Reagovat

ááááá pán je učitel čsštiny :-)

Holub 21.08.2013 20:00, Reagovat

Nikoliv čsštiny, ale češtiny.

Alfa 21.08.2013 11:17, Reagovat

Komunistům nemohu dát svůj hlas z jednoho jediného důvodu. Jako dvojku mají Jiřího Valentu a toho znám osobně a nemohu ho volit.

Josef 22.08.2013 08:38, Reagovat

To je u KSČM opravdu nouze o nové lidi, když dávají na 2. místo na kandidátce estébáka! 2. místo je volitelné a tak se budeme dívat, jak STB rozhoduje v Parlamentu. Vyplývá z toho, že KSČM se ani trochu nezměnila, stále má na předních místech bonzáky z doby vlády KSČ. Viz předseda KSČM Filip v době jeho působení ve SFINXu v Č.B.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 11:20, Reagovat

I mne se Vojtěch Filip zdá dost neprůbojný a opatrný. Rád bych viděl na postu předsedkyně strany charismatickou Martu Semelovou. Ale naštěstí na kandidátce bude také. 2. nejsilnější politická strana už by měla přestat hrát roli uťáplého chudáčka někde v koutku na hanbě, ale umět už si pořádně dupnout a říci nahlas své názory a hlavně požadavky. Oporu voličů k tomu má!!

Volič 22.08.2013 13:28, Reagovat

Marta Semelová? Škoda slov. Stačí si pustit některý z jejich projevů a člověku je blivno.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 14:18, Reagovat

Jak kdo si pustí její projev. To je důležité také říci. Lumpovi je samozřejmě blivno a asi je to i dobře. Ostatně, kolik projevů Marty Semelové jsi slyšel ty, tedy mimo těch, vytržených z kontextu do 10 sekundového spotu prokapitalistické TV??

Volič 22.08.2013 16:16, Reagovat

Stačí si je najít na YouTube. Nejsem lump a z jejich slov, je mi blivno.

V zásadě její leckterá prohlášení porušují Ústavu. Schvalování genocidy a propagace hnutí směřující k potlačování osobních práv a svobod člověka.

To normální není.

Kamil 21.08.2013 09:49, Reagovat

Asi si přejeme, aby volební kampaň byla kultivovanější než ta před 3 lety. Jistě si vzpomínáme na "přemlouvání báby", házení vajec na vedení ČSSD zběsilou mládeží, virtuální demonstraci proti Paroubkovi vedenou Langerem, strašení Řeckem, Nečasovu síťovku atd. Zejména mladí lidé by se neměli nechat nachytat a trochu přemýšlet. Záleží i na rodičích a prarodičích, jak jim situaci vysvětlí.

Vosí Hnízdo 21.08.2013 07:40, Reagovat

Lidé dostali docela hezký dárek k 45. výročí intervenční pomoci vojs Varšavské smlouvy. Až nyní si s odstupem času mnoho lidí uvědomuje, jak prospěšná byla tehdejší pomoc. MOhli jsme totiž ještě 21 let žít ve výhodách socialismu, v klidu a míru. Doufám, že lidi budou rozumní a již nedovolí, aby tady dále škodil kapitalistický systém, který nahrává jen všehoschopným lumpům. A hlavně mladí by si také měli uvědomit, jaké mají vyhlídky do budoucna, na stáří, na nemoc.... Než budou bezhlavě volit. AŤ se zeptají rodičů, prarodičů jestli ten minulý režim byl opravdu tak "zrůdný" jak jim to popisují ve školách. Myslím si, že většina slušných pamětníků jim podá pravdivé svědectví. Doby to byla možná skromnější, ale zato veselá a šťastná. A právě to prosté veselí a štěstí člověk potřebuje k životu víc, než vejlety do kdovíjakých končin světa nebo možnost pořídit si poslední značku mercedesky.

Josef 22.08.2013 08:26, Reagovat

Vosí Hnízdo je hlásná trouba současných názorů v KSČM.Jen a´t pokračuje dál. A´lidé vidí, že KSČM se vůbec nezměnila. Některé názozy jsou dokonce trestné, neboť propagují násilí ve společnosti a jejich tzv. třídní boj.
Vosáku, to se to píše, když je svoboda slova a demoktacie.
Podobné, ale opačné názory za vaščeho vládnutí po roce 1948 se mohly jen ztěží šepnat. Jinak šmik a mohl jste i viset!

Vosí Hnízdo 22.08.2013 09:16, Reagovat

KSČM podléhá bohužel neustálému nátlaku a vmasírování do nějakého změnění. Někteří jedinci tam tomu bohužel i podléhají a stydí přiznat tradiční hodnoty náplně jakékoli Komunistické strany za které bojovali a i krev prolébali naši dědové. Já nejsem členem KSČM a jednoznačně tvrdím, že je chyba se od komunistických tradic vzdalovat. Každý, kdo se cítí opravdovým Komunistou by se neměl nechat vmasírovat do chymér, které tady napsal diskutér Josef. A pokud Josefe nepamatuješ rok 1948, nedělej tady nějaké závěry, za co kdo visel. Pokud někdo byl vlastizrádce, tak visel podle tehdy platných poválečných zákonů, stejně jako v USA, Francii a kdekoli jinde. Rosa Luxembourg kdysi napsala. Buď socialismus nebo smrt. A jak je vidět, pokud opravdu co nejdřív něco nezměníme, té smrti se celonárodně blížíme. Socialismus je řešení, fungoval 40 let ku blahu většiny slušných občanů. A že se nelíbil hrstce buržoazních pohrobků a jejich přicmrndávačům nám může být šuma fuk.

Volič 21.08.2013 09:25, Reagovat

Tohle ani nemůžeš myslet vážně. Nic horšího v novodobých dějinách Čechy nepotkalo. Opravdu spřátelená pomoc, která překročí nezvaně hranice cizího státu. To je jako kdyby někdo neznámý přelezl plot tvého pozemku a začal si tam dělat co chce. Je to v pořádku?


Možná mohli být komunisté u moci, kdyby nepřišli Rusové. Uvolněný režim v období 1968-1970 jim mohl naopak pomoci.

Komunisty volit nebudu. Rodiče i prarodiče dobu zažili a rozhodně ji chválit nemohou. Nebyli to lumpové - jak určitě namítneš, žili normálně. Ale ta nesvoboda jim vadila. A nevidím jediný důvod, proč by mě měl nějakej trouba říkat, jestli si můžu koupit Mercedes nebo jet na dovolenou do Japonska.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 09:54, Reagovat

Ono, když si člověk dal do souvislosti události v Maďarsku, co tam se dělo za svinstvo, nedivím se, že byly obavy, aby se něco podobného nedělo i tady. K tomu americké tanky na cvičení na hranici v NSR, americké tanky (i když filmové v rámci natáčení) u nás v Mostě, ono to vše s tou invazí nebylo tak jednosměrné, jak si to někteří zabedněnci dnes vysvětlují.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 09:21, Reagovat

Ač jsem tzv. okupaci také dříve svým způsobem odsuzoval, dnes s odstupem času, když člověk vidí, co dokáže surový kapitalismus, bych opravdu těm Sovětům a ostatním armádám poděkoval, že jsme ještě 21 let mohli žít v pohodě a v jistotách, které lidu této země nedal nikdy v dějinách žádný jiný režim, než socialismus.

Holub 21.08.2013 16:07, Reagovat

Vosí hnízdo ignorujte. IQ tykve.

K. 21.08.2013 09:42, Reagovat

Souhlasím, že okupace byla špatná a to jak ta od Německa v roce 1938/9 tak ta od Sovětského svazu v roce 1968 (ostatní země jen statovaly, šlo o akci SSSR) - v obou případech se jednalo o vstup cizí armády a nemělo k tomu nikdy dojít. Tak jako jiné armády také ale nemají vstupovat do jiných států ani dnes a dělají to, což je stejně špatně.

Na druhé straně já KSČM volit budu - za prvé podle mého názoru s okupací nemá nic společného a není tam žádná souvislost a za druhé jestli posledních 24 let je kapitalismus, jako že asi ano, tak děkuji, ale tohle nechci a socialismus je pro mě lepší volbou. A to i když jsem si před rokem 1989 užil se státem dost nepříjemností včetně trestu za příživnictví, ačkoliv jsem jen několik měsíců žil z úspor, dnes je to prostě o dost horší.

Volič 21.08.2013 10:29, Reagovat

Nemyslím si, že v současné době nastolí KSČM nový socialismus. Neudělá vlastně nic, vše bude vypadat jako dosud. A kdo si myslí, že se ze dne na den všechno změní, je bláhovej a stejně naivní jako Vosí Hnízdo.

Vosí Hnízdo 22.08.2013 09:45, Reagovat

Určitě si nemyslím, že se ze dne na den vše změní k lepšímu, tak jak to fungovalo před Sametovým pučem. Země je bohužel už moc zničená a lidské hodnoty pokřivené. Lidé, hlavně mladí lidé musí pochopit, že kapitalismus jim nic nedá. Maximálně je vyždíme v produktivním věku a až nebudou moci je odkopne. Ne každý si vydělá tolik, aby se na stáří komplexně zajistil. Mnozí si vydělají tolik, že mají sotva na existenci o holý život současný. Mladí lidé, kteří mnoho let studují musí procitnout, když jim po studiích někdo nabídne práci maximálně jako obsluha u McDonalda nebo podomní prodejce elektřiny přípedně služka (au-pair) v bohaté rodině v Anglii za stravu a ubohé kapesné. To jsou vyhlídky. Kde pak tito chudáci mají získávat praxi, co se naučili. Po roce takových anabází je jim škola k ničemu, protože zapomenou, co se tam naučili. Na pracáku mladý nezaměstnaný nedostane ani vindru a praxi mladým taky nikdo nezajistí, namají li tedy protekci. To jsou tedy vyhlídky, co? Knihy Karla Marxe ve světě jsou na dračku a je to velice oblíbená literatura mladých lidí. I u nás už mládež začíná procitat a pochopila, že byla zneužita pro volební kampaň feudála Karla a jeho strany. Co mladým tito hrobaři národa mohli nabídnout? Jen ždímání, ždímaní a zas jen ždímání. Letos na 1. máje v PKOJF (dnešní Výstaviště) jsem měl možnost získat nádherný odznak. VOLÍM KARLA... - MARXE. Lepší recept na budoucnost lidstva vymyšlen nebyl. A pokud se od Marxismu budeme vzdalovat, je to cesta do pekel.

K. 21.08.2013 12:24, Reagovat

Tak jistě, protože nebude mít víc než 50% :) Stejně tak je jasné, že se nic nezmění ze dne na den.

Ale zlepšit se dá spousta věcí a to nemusí trvat roky. například je třeba zvýšit vymahatelnost práva, přesněji spravedlnosti - šmejdi jako Kalousek, Parkanová, Dalík, Topolánek a desítky dalších přece patří do kriminálu a jejich majetek musí propadnout na náhradu škod. Nemocní a tělesně postižení nemusejí zůstávat bez pomoci, protože nemají na poplatky a bydlení a podobně.

A hlavně na to nejsou třebna žádné nové peníze - je to otázka priorit, tenhle režim kupuje Pandury, Gripeny a management státu rozkrádá řádově miliardu denně do svých kapes (viz Drábkovo IT systémy, Drobilovo zlodějina s čistírnou a taková akce je cca jedna denně).

Kamil 21.08.2013 13:04, Reagovat

Celkem souhlasím. Levicová vláda nebude nahrávat nejbohatším skupinám, tak jak tomu bylo u vlády Topolánka a Nečase, bude hledět na skupiny s nízkými a středními příjmy. Jsem pro progresivní daň a majetková přiznání.

Vosí Hnízdo 21.08.2013 07:03, Reagovat

Budu volit Komunisty. Za nich se lidu žilo nejlépe z celých dějinách země.

Vosí Hnízdo 21.08.2013 07:40, Reagovat

Budu volit komunisty, i když se za nich žilo na hovno.

Vosí hnízdo 21.08.2013 16:08, Reagovat

Promiňte mi moje úlety, jsem úplný debil.

pepe 21.08.2013 11:28, Reagovat

Jdi se vycpat.

Vosí Hnízdo 21.08.2013 07:43, Reagovat

Jestli lumpi a vyvrhelé za Komunistů neměli na růžích ustláno, bylo to jedině dobře. Tak by to mělo být v každé slušné společnosti. Asi tak!

Alfa 20.08.2013 19:26, Reagovat

To to ale trvalo...

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.