Předčasné volby? Komunisté jsou připraveni, TOP 09 kandidátku ještě nemá

Předčasné volby? Komunisté jsou připraveni, TOP 09 kandidátku ještě nemá | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Jana VadlejchováJana Vadlejchová

studentka, obchodní zástupkyně

Více

Petr BailerPetr Bailer

Archeolog,asistent ZČU

Více

Stanislav PolčákStanislav Polčák

Europoslanec

Více

Aktualizováno: Předčasné volby? Komunisté jsou připraveni, TOP 09 kandidátku ještě nemá

Plzeňský kraj, Praha, 08.08.2013, aktualizováno 12.08.2013 17:57 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

Po středečním jednání Sněmovny, na kterém vláda Jiřího Rusnoka nedostala důvěru, je velmi pravděpodobné, že už příští týden budou poslanci hlasovat o rozpuštění Sněmovny. Do dvou měsíců by se tak musely konat předčasné volby. To je pro předvolební kampaň doslova šibeniční termín, stejně tak by musely politické strany velmi rychle sestavit své kandidátky. Někteří, jako třeba komunisté, už jsou ale připraveni.

„My jsme s eventualitou předčasných voleb počítali už v těch minulých pokusech o rozpuštění Sněmovny. Proto už u nás proběhly krajské primárky na sestavení kandidátek v jednotlivých krajích,“ říká poslanec za KSČM Karel Šidlo.

„VPlzeňském kraji máme už skoro měsíc postavenou kandidátku, kde jsem jejím lídrem já. Na druhém místě je kolega Jiří Valenta a na třetím místě kandidátky je paní Alena Ratajová. Na kandidátce nejsou naši krajští radní Zdeňka Lišková a Václav Štekl, kteří se budou, přesně v duchu vyjednané koaliční smlouvy, věnovat práci v krajském zastupitelstvu,“ dodává Karel Šidlo.

Kandidatury se vzdala současná poslankyně za KSČM Ivana Levá.

S alternativou předčasných voleb naopak nepočítala TOP 09. O kandidátce v Plzeňském kraji se bude krajské vedení teprve bavit. „Počítali jsme s tím, že koalice ve Sněmovně tu sto jedničku má, takže o kandidátce jsme se oficiálně ještě nebavili,“ vysvětluje plzeňský šéf TOP 09 Ondřej Ženíšek.

„Předpokládám ale, že by se v první pětce měl objevit můj bratr Marek a pokud bychom měli společnou kandidátku, tak by tam měl být i pan starosta Pavel Čížek (STAN). Ale to jsou jen mí předběžné odhady, protože o ničem jsme zatím nejednali, stejně jako jsme se na toto téma nebavili s našimi současnými poslanci Michalem Jankem a Jaroslavem Lobkowiczem,“ dodává Ondřej Ženíšek, který nemá ambice být na předních místech krajské kandidátky a je připraven ji pouze doplnit.

ČSSD se sestavováním kandidátek v jednotlivých krajích teprve začne a to podle jasně stanoveného řádu pro předčasné volby. „Nejdříve se postaví okresní kandidátky, ze kterých se pak postaví krajská kandidátka. Tu musí schválit krajský výkonný výbor a následně předsednictvo strany a ústřední výkonný výbor,“ vysvětluje postup Václav Votava (ČSSD).

Lídra krajské kandidátky pak schvaluje předsednictvo sociální demokracie.

„Tady asi neprozradím nic nového, když řeknu, že by jím pravděpodobně mohl být Milan Chovanec , místopředseda strany a stínový ministr dopravy. O obsazení těch dalších míst na kandidátce teď opravdu nechci spekulovat, protože to bude předmětem té procedury, kterou jsem popisoval výše,“ říká Votava.

Autor: Jan Dvořák

Hodnocení:

-5-4-3-2-1012345

Více ke kauze Předčasné volby do Poslanecké sněmovny

Více o této kauze


Příbuzné články

Doporučujeme také


Diskuse (74 příspěvků)

Vyměnit obrázek Bezpečnostní kód

Vaše jméno:
Opište kód:
Komentář:

kermitek 13.10.2013 06:41, Reagovat

Vy se nebojíte, že se komunisté vrátí? Podívejte se na tuhle pěknou infografiku www.nechcemekomunisty.cz
Jde z toho hruza :(

Milan Albrecht 15.09.2013 22:19, Reagovat

Debata o předčasných volbách-koho volit,či nevolit a vzájemné osočování je úplně zbytečné a pod úrovní..Snad proto má volební právo občan starší 18 let,aby podle svého rozumu,zkušeností a svědomí zvolil svého kandidáta..Proto jsou volby volbami-ať normální,nebo předčasné.

Vosí Hnízdo 12.08.2013 11:41, Reagovat

Docela mi ten politický vývoj alespoň trochu naplňuje nadějí, že snad půjdeme už konečně z těch horších časů do těch lepších. A rozhodně mne nezajímá, že se to nelíbí hrstce všehoschopných (někteří se vyskytují i a na této diskusi), kteří si zvykli honosně žít z práce druhých, kterou jim nejsou schopni ani důstojně zaplatit. V prvé žadě by mělo být v této zemi dáno právo na práci, jako tomu bylo dříve, tzn. aby stát garantoval jistotu práce, ale nejen tu jistotu práce, ale také důstojnou mzdu člověka 21. století. Takže buď markantní zvýšení minimální mzdy na úkor ohromných platů manažerů, ohromných zisků kapitalistů a poatžmo i na úkor přehnaných platů a odměn lidí ve státních a polostátních firmách a úřadech. Anebo regulací cen zejména za nájmy, komodity, potraviny a oblečení. Směšné zvýšení minimální mzdy o 500Kč bych vůbec nekomentoval jako úspěch. Píše se 21 století a moderní člověk by měl žít v základním průměru s touto dobou. A pro to je třeba nastavit minimální parametry životních nároků. Říkám, že nikdy se naši kapitalisté nenaučí slušnému chování, když jsme je předtím naučili baštit až z toho mlaskají. Byla to i chyba lidí hned od začátku, že se začali hrbit a ztratili svojí hrdost. Naše země má odbobí změn, které historicky probíhají vždy cca po 25 létech. Žádná jiná strana než Komunisté nedává větší naději na změny k lepšímu. V minulém režimu možná pár všehoschopných nejezdilo v mercedesu S classe či ferrari, nevlastnilo na kšeft 5 bytů a 4 vily, jachty, letadla, nekupovali si kravaty za 50 a kabelky za 70000Kč, možná taky nešlo odletět last minute na Kanáry či Maledivy, ale také na ulicích nebyli bezdomovci a žebráci, každý měl relativně dostatek prostředků na důstojný život ve své zemi, nárok na práci, každý měl svoji hrdost i důstojnost. Takže věřím, že na to budou u voleb lidé myslet a nepodříznou si opět pod sebou větev. Lidé viděli, co pravice umí, zažili řádění Julínků, Drábků, Kalousků, knížepánů a jejich nohsledů, takže volit znovu takové, či jejich odnože z řad tzv. nově vzniklých stran (záchytných pytlů co mají za úkol sebrat hlasy pro Komunisty) by byl doslova masochismus. ČSSD také mnohdy předvedla a předvádí ve svých názorech a postojích, jak je "levicová". její heslo z Bohumína - "nikdy s Komunisty na vládní úrovni" jen podtrhuje co jsou zač. Při volbě prezidenta Zemana jsem trochu váhal. Volil jsem ho jen proto, že knížepán by byla totální národní tragédie. Ale dnes toho nelituji a jestli tuto zemi alespoň trochu vyvede z toho marasmu, je to dobře. Lid má 2 šance. 1. šance je ta, že si zvolí to, co tady fungovalo a bude požadovat socialismus, který mají v programu Komunisté. Vím, že mnoho takových už je!! 2. šance je experimentovat, volit jak TV reklama káže a pak to opravdu bude konec. Myslím si, že rozum projevil národ už volbou prezidenta, tak je třeba rozum gradovat i v nadcházejících předčasných volbách, kdy půjde doslova o všechno. Pošleme ty Nečasy, Kalousky, drzé Němcové a všechen jim podobný póvl kam patří. Před soudy, kde se pudou zpovídat ze svých zločinů vůči vlastnímu národu. Socialismus je řešení, volme KOMUNISTY !!!!

pecka 10.08.2013 23:51, Reagovat

Lidi, proboha nepouštějte se do debat s takovým imbecilem jako je Vosí Hnízdo. Je to provokatér ničící každou debatu. Patří do blázince.

Vosí Hnízdo 11.08.2013 09:48, Reagovat

To je argument primitiva neandrtálského původu. Rád každámu odpovím dle svých zkušeností a nikoli podle brožur MOdro - Vytopovaného Moru, či lživých fantazmagórií. A to na fanatiky působí jak na bejka červený hadr

Kos 11.08.2013 12:04, Reagovat

Jdi se vycpat. Jako exemplář do "Muzea úspěchů KSČ" budeš jednička, debile.

Volič 13.08.2013 11:12, Reagovat

Vosí Hnízdo, rád bych slyšet tvůj plamenný projev na plzeňském náměstí Republiky. Je to možné? Chtěl bych vidět, kolik lidí by tě tam notovalo :))

Vosí Hnízdo 10.08.2013 17:50, Reagovat

Co by se stalo, kdyby vyhrála TOP 09? Mimo totální destrukce národa připomenu ještě jednu maličkost. Byla by zavedena selekce restaurací, obchodů atd. Mohli jsme to vidět v penzionu Mořín, kde včera odmítl majitel pan Poll se svojí matkou obsloužit prezidenta s odůvodněním, že mají odlišný politický názor a že Miloše Zemana nevolili. Je to prý penzion, kam chodí jen pravicově zaměření jedinci a přikázal personálu tudíž prezidenta s odlišným názorem neobsloužit. To je demokracie, co ????!!!!!!!

Pavel 10.08.2013 16:46, Reagovat

Bylo by fajn, kdyby TOP09 dostala přes 50% a mohla vládnout sama. Kalousek by konečně udělal pořádek a nastartoval ekonomiku.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 17:32, Reagovat

Čloooověče, kde byste vzal 50% zlodějů a lumpů. Naštěstí je vaše přání fikce. Ale co musíte být zač, to ani nechci vědět. Takové přání může mít v dnešní době buď chovanec ústavu pro choromyslné nebo pořádný lotr.

Pavel 10.08.2013 17:38, Reagovat

Komunisty může volit jenom blázen, práskač, nemakačenko a zastánce masových vražd.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 17:43, Reagovat

Pane Dostále, chápu, blíží se volby tak z temnot vylézá kdejaká krysa aby si přihřála polívčičku. Vaše strana by nedostala oni ždibec procent a proto dle hesla stejný k stejnému tady kopete za podobné se kterými plánujete národ zatracující koalici. Komunisté jsou 2., možná dokonce už 1. nejsilnější politická strana v zemi. Uvědomte si, kolik lidí jste teď svým příspěvkem urazil!!!! Připomenu, už se nepíše rok 1991, kdy by se dala pochopit určitá euforie.

Pavel 10.08.2013 17:53, Reagovat

Ha ha ha... stejně komáří zase půjdou do opozice a budou jenom prskat

Vosí Hnízdo 10.08.2013 17:57, Reagovat

Moje babička říkávala, "nechval dne před večerem". Já bych navrhoval se nechat překvapit. Lid si už za těch skoro 24 let zažil dost, aby dostal rozum.

Volič 12.08.2013 13:41, Reagovat

Komunisté rozhodně nejsou první. A padesát procent nikdy mít nebudou. A hlavně do Vlády je nikdo nevezme - budou držet hubu v opozici. :-)

Ale souhlasím s tím, co píše Pavel výše.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:49, Reagovat

Tak se nám blíží předčasné volby a už teď se děsím jakou antikomunistickou propagandu spustí oficiální sdělovací prostředky. To bude zase filmů, to bude mouder od mlíčňáků, kteří o co více minulý režim nepamatují, o to více o něm vědí, to se zase dozvíme perel. Já vím, že pan režisér Hřebejk a jemu podobní už dostal befel natočit narychlo nějaký "trhák", jak jsme tady za socialismu "trpěli hlady" a zažívali "teror".

K. 09.08.2013 13:28, Reagovat

Pokud jde o předčasné volby, ještě bych na vašem místě tolik nejásal :) Dá se předpokládat, že ODS + TOP09 ještě něco vymyslí jak se z toho vymluvit, poslední 2 dny byly o emocích a tak především TOP09 udělala něco, co bude chtít vzít zpět a pokusí se ještě odkoupit nějaké mandáty v marné naději, že je prezident pověří sestavením vlády.

Jinak budou-li předčasné volby (kdyby ne, řádné budou jistě), osobně se budu rozmýšlet mezi KSČM a SPOZ, protože u ČSSD velmi reálně hrozí, že se Sobotkou v čele půjde s TOP09 a to je pro mě nepřijatelné. To samé trochu hrozí ale i u SPOZ, takže zatím jsem spíše pro KSČM cca v poměru 60:40.

Definitivně se rozhodnu blíže před volbami i podle aktuálních programů a konkrétních kandidátů. Je tedy jen otázka, zda budou na přelomu října a listopadu anebo příští rok na přelomu května a čaervna :)

Vosí Hnízdo 09.08.2013 13:25, Reagovat

Zde odkaz, jak Komunisté otročili lidi a zavírali hranice. Jinak se znárodněním souhlasím. Velké majetky má spravovat národ!!
Lidská práva v ČSSR
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcnterovac

Alfa 09.08.2013 13:11, Reagovat

Komunisté jsou připraveni násilně uchopit moc, znárodnit majetek, zotročit lid a zavřít hranice.

Václav Heřman 10.08.2013 15:37, Reagovat

Jsem členem KSČM, komunista, vnuk pošmistra z Přeštic, a jediné na co jsem připraven, je, podílet se na zřízení pořádku v této zemi.

Václav Heřman 10.08.2013 15:42, Reagovat

poštmistra

Vosí Hnízdo 09.08.2013 13:24, Reagovat

Bubububu Bu!! Tak pravil Alfa. Snad ještě dodám, že budou pojídat malé děti a v každé domácnosti bude estébák, kterého si ta domácnost bude muset platit. Za odměnu jim dá 3x denně bezdůvodný výprask. Ale teď vážně! Jediný, kdo zotročil lidi byli pučisté po Sametovém puči. A opravdu nevím, co mají furt ti antikomunisté (patrně líheň Svobodných od Pavla Dostála) se zavíráním hranic. Kdo i za minulého režimi chtěl opravdu cestovat, měl tolik možností, že by je nevyčerpal do konce života. I když připouštím, že do některých, hlavně západních zemí se dostávalo trochu obtížněji. Hrál v tom hlavně faktor studené války a hospodaření s devizovými prostředky. Zato dneska je taková "svoboda" cestování, že mnozí díky přemrštěným cenám a bídné mzdě nemají ani na to navštívit tetičku co bydlí vzdálena 100km.

Alfa 09.08.2013 14:36, Reagovat

Trošku problém??? Trošku problém to byl možná pro zasloužilé komunisty. Ale pro normální lidi to byl neřešitelný problém...

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:18, Reagovat

Než vypustíš zase nějaký blábol, poraď se prosím se zkušenějšími. Pro začátek se podívej na film "Lidská práva" z odkazu výše.

Volič 10.08.2013 07:57, Reagovat

Vosáku, nevěř všemu co tě naservírujou v televizi ...

Vosí Hnízdo 10.08.2013 10:01, Reagovat

Každý vandrák soudí podle sebe. To říkavala moje babička a měla svatou ptavdu. Já jsem za socialismu žil a velice hezky žil. A všichni kolem mne si taky hezky žili. Takže já nepotřebuju něčemu věřit nebo nevěřit, já to prožil. Asi tak!

Václav Heřman 10.08.2013 11:50, Reagovat

Moje babička (nar. 1907) říkávala: My jsme šli ze špatného do dobrého, vy půjdete naopak! Psal se rok 1987 a já jí nevěřil. Až dnes dokážu plně docenit její moudrá slova.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 16:08, Reagovat

Je to tak. Dodnes nechápu, jak si lidi, nejen u nás, všechny ty výhody socialismu jen tak nechali sebrat disidentsko-vekslácko-zednářskou bandou. Byly v tom vyšší mocenské zájmy a zainteresovanost Gorbatschowa, ale přesto to člověka mrzí, když vidí, kam to ti, co hlásali, že to umí lépe dopracovali. Byla holt chyba, že lidi nejezdili na exkurse na ten vysněný Západ, aby poznali, že je všude chlebíček o dvou kůrkách. Pak by si jinak vážili výhod socialismu. Pak věřím, že by nedošlo ani k Sametovému puči, ani k pádu Berlínské zdi a ani k rozpadu SSSR.

Vosí Hnízdo 09.08.2013 09:19, Reagovat

Každý slušný občan by měl do voleb přesvědčit alespoň 3 lidi, aby volili Komunisty.

xXx 09.08.2013 13:10, Reagovat

A taky procestovat západní svět, protože pak už se nikam nedostane...

Vosí HNízdo 09.08.2013 13:29, Reagovat

Prosím, vyprávějte o cestování po světě třeba prodavačkám v českém Lidlu nebo v Kauflandu, případně zaměstnancům montoven a jiných inštitucí, co se nestydí platit lidi 12000Kč hrubého!! A předem si raději zajistěte lůžko na ARO

xXx 09.08.2013 21:36, Reagovat

Někdo má jiný názor, tak si musí zajistit místo ve špitále, protože bude strašně zmlácený. V tomhle poznávám komunisty. Mlátit lidi pro jejich názory.
Bratr dělá v Albertu už 6 let a taky cestuje do zahraničí - na Západ.

Václav Heřman 10.08.2013 15:04, Reagovat

Sedí za kasou? Či ve skladu? Pak je vše v pořádku.

xXx 10.08.2013 15:56, Reagovat

Za pultem se salámem a sýrem.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 10:16, Reagovat

Někdy by skutečně pár facek nebo bejkovcem "po letech" bylo lepší řešení, než tucet advokátů. Zejména v případě lživého hemzání nesmyslů nebo třeba u riskantních a agresivních řidičů v rychlých autech. Vím je to jen můj povrchní názor a ve společnosti by asi v praxi uplatňovat nešel. I když... Ostatně to před časem začal praktikovat šéf squadry Mladých konzervativců, mistr Fremr. Ale to snad Komunista není nebo že by??? Nebo včera v TV majitel penziónu Mořín, který přikázal neobsluhovat prezidenta. Prý má jiné politické přesvědčení. To se nám tu dějí věci. Skoro jako při selekci Židů za fašismu. Nějaký lotr si bude určovat, koho obsloužit a koho ne. Ale pan Poll, majitel toho penzionu Mořín taky jistě není Komunista, když volil knížepána. Tak co jste to příteli vlastně chtěl vyjádřit??

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:25, Reagovat

Ti lidi, na které odkazuji a kteří by patrně za takové názory dotyčného "zmalovali" nejsou Komunisté. To jsou řadoví lidé, kteří mají už po krk otročiny za pár šůpů a k tomu poslouchat jak jim někdo vypráví o svobodě. A je to dobře, že by takovému chytrákovi dali "co proto". Ale musím konstatovat, že tady jsou takoví mizerové ještě ve výhodě. Lid tady není tak horkokrevný, jako třeba v Itálii, be Španělsku, v Řecku, ve Francii nebo třeba v Bulharsku. Tam se umí jinak ohradit proti lumpárnám a kdyby se tam děly věci, co u nás, to by tam už v ulicích hořely fatry!!

Alfa 09.08.2013 14:38, Reagovat

Teď jsem byl čtyři dny v Římě za 3 600 kč. To je fakt opravdu nedosažitelné :-) :-) Hlavně že na cigarety a chlast mají...

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:27, Reagovat

Zase nás tady krmíš, Alfo!! Leda, že bys tam vybíral popelnice.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:38, Reagovat

....a spal na nádraží nebo pod mostem. To musel být výlet!! Ale na tos nemusel do Říma a ještě bys ušetřil!!

Alfa 10.08.2013 14:01, Reagovat

To je běžná cena autobusových poznávaček s ubytováním. Bez jídla. Ale jídlo je tam skoro stejně drahý jako u nás.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 15:50, Reagovat

Vcelku znám poměry v Itálii i ceny. V supermarketech se pravda dá nakoupit za rozumnou cenu. Pochybuji ale, že jste si tam vařili nebo že byste žili z pytlíkových polévek od šoféra? A pokud je člověk odkázaný na restaurační síť, eura se jen točí. Pak si třeba zajít na taneček, pohárek vínka.... 10000Kč je na takovou cestu málo.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 15:40, Reagovat

V Římě v zapadlejší restauraci jsem si dával hlavní jídlo okolo 20€. Je vidět, že jen blábolíš. Nech už toho lhaní. Za tu cenu se dá sehnat velice bídná last minuta s 1 noclehem velmi bídné úrovně. Připočtu stravu, náklady na MHD, vstupy a 3 dny v autobusu. To je spíše utrpení, než výlet.

Volič 10.08.2013 23:03, Reagovat

No vidíš, za komančů bys do Itálie nedojel ale tak ty bys dostal devizový příslib za hezké podívání nebo styl "kámo, potřebuju vzít starou do Benátek, dej mi razítko." | "Tak jo Vosáku, seš kámoš, komouš, tady ho máš" ...
Aneb všude si byl a od všeho máš klíče. Ideálně dvoje a jedny náhradní.

Vosí Hnízdo 11.08.2013 09:29, Reagovat

Nacestoval jsem se dost. Docela mi to unavuje. Třeba teď o tech horkách jsem si odpočal u českých rybníků, večer si ugriloval něco dobrého a možná byl spokojenější než někde na Kanárech. Bohužel na služby zlodějských restauratérů se spolehnout nemůžu, ale vaření mne baví, tak si vystačím.

Anonym 13.08.2013 11:14, Reagovat

Že sis tak odpočinul ty, neznamená, že ty si tak odpočinou všichni :-). Já si odpočinu kdekoliv - u moře, v lese nebo třeba v parku. Každý to má jinak.
Ne všichni restauratéři jsou zloději - máš si vybírat ty slušné.

Václav Heřman 10.08.2013 15:23, Reagovat

Před měsícem ve Štrasburku u McDonaldu, McChicken a colu za 6,80eur.... Jako u nás?

VOlič 09.08.2013 19:00, Reagovat

Souhlasím s Alfou a pohádkám o tom, že lidi nemají na to jet 100 km navštívit tetu snad ani nikdo věřit nemůže ...

Vosí Hnízdo 10.08.2013 07:33, Reagovat

Nevěřit nemusíš, ale je to tak. Když má někdo (a takových lidí je dost) 12000Kč hrubého, čistého je to nějakých 9000 - 10000Kč, nájemné v malém bytě včetně komodit 6-7000Kč, no?, co mu zbyde? A to by se člověk ještě měl šatit. Mnoho lidí i přes to, že pracují má s bídou na ten kus žvance! Vím, měli se líp učit, ale každý nemá z hůry dáno být MUDr nebo JUDr či ing. A každá profese má ve společnosti svou váhu a potřebu.

Volič 10.08.2013 23:04, Reagovat

Ano, každá má profere svoji váhu a svoji důležitost. A každá nemůže být stejně placená. A pakliže se mi moje práce nelíbí - můžu zkusit jinou nebo si udělat rekvalifikační kurz. Možností je hodně, jen člověk nesmí být línej ...

Vosí Hnízdo 11.08.2013 09:33, Reagovat

A kdo pane Natvrdlý tvrdí, že byly všechny profese stejně placené. naučte se číst, než něco plácnete. Případně se zeptejte zkušenějších!!

Vosí Hnízdo 11.08.2013 09:36, Reagovat

A nelze mistře kapitalisto platit i ty nejpodřadnější profese takovým způsobem, aby to nevystačilo ani na základní potřeby. Za Komunistů i metař měl na nájem, jídlo, ošacení a občas si i vyhodit z kopýtka. Asi tak!!

Anonym 12.08.2013 10:28, Reagovat

Tak nějaký rozdíly být musí. Není možné, aby inžernýr měl 40 a uklížečka taky 40.

Chceš-li si vyhazovat z kopejtka, tak pro to něco dělej. :)

Vosí Hnízdo 12.08.2013 11:00, Reagovat

Je vidět, že i zde byla matka příroda velice skoupá na nadělováni inteligence. Nikdo netvrdí, že má mít schopná uklízečka stejně jako schopný inženýr. Uklízečka 30000Kč, inženýr se zkušenostmi a praxí, či když dokáže, že vážně umí (nikoli tedy hned po škole, kdy zná s bídou teorii) třeba 50000Kč. Podotýkám, že např. ve Francii je minimální mzda 38000Kč v přepočtu. Tzn. to musí dostat ten, co dělá i tu nejpodřadnější práci. V Německu sice minimální mzda není, ale nikdo by tam neměl tu DRZOST!!! dát někomu ( a to ani gastarbeiterovi ne) plat, ze kterého by nepokryl základní potřeby člověka 21. století!!! Pokud není kapitalista schopen zaplatit solidně i dělnické, sekretářské a třeba i pomocné práce na úkor lepší mzdy pro tzv. vysokoškoláky, ať to buď zabalí nebo ať si ty práce vykonává sám spolu s těmi přeplacenými inženýry. Mnozí mnohdy na víc znalosti nemají, když dnes vidím ty mladé rychlokvašky bez pokory s žádnou praxí a rozumem a sebevědomím jak "Einsteini". Napsal jsem to nahoře víckrát, ale pro primitivní neadrtálce to znovu opakuji.

Vosí Hnízdo 09.08.2013 09:15, Reagovat

Zde dokumentární film, jak jsme si žili za socialismu. To pro ty, kteří tady hází na socialismus špínu.
Lidská práva v ČSSR
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcnterovac

Josef 12.08.2013 13:01, Reagovat

Nepotřebuji vidět film, mám totiž paměť. Provokatér a volební agent /agentka / KSČM - Vosák je komunistickej debyl. Nemá cenu reagovat a duševní ubožák. Jen tak dál , Vosáku, alespoň ubydou voliči komačů!

Vosí Hnízdo 09.08.2013 08:25, Reagovat

Bylo na čase smést zločineckou vládu MOdrého Moru a Vytopovaných. Ale pozor na ČSSD!!!!!!!! Ti se nyní paktují právě s Vytopovanými a to je doslova děsivé. To je mi tedy levice. Pakáž to je!!!!!! Jediná volba pro budoucnost země je volit Komunisty a neodkladně požadovat zavedení socialismu v té podobě, jako před Černým listopadem 1989. NIkdo nic lepšího nevymyslel, než Marx s Engelsem a to je manuál na další budoucnost celého světa. V socialismu se lidu této země ještě žilo dobře. A co zbylo ze všech těch výdobytků socialismu, které nám ostatní svět záviděl? Jen oči pro pláč, bída, nuzota a pravda pár zlodějů, co si nakradli a dneska mají vystaráno. A to je třeba nekompromisně změnit.

Vosí Hnízdo 09.08.2013 11:15, Reagovat

Jediná pakáž jsem já a komunisté.

Vosí Hnízdo 10.08.2013 16:12, Reagovat

S prvním klone souhlasím, se druhým ne

xXx 09.08.2013 08:46, Reagovat

Pro jistotu budu mít zabalené kufry...

Vosí Hnízdo 09.08.2013 09:09, Reagovat

Je třeba pochytat a pozavírat všechny lumpy, než vezmou roha. To by se jim líbilo, rozkrást zemi, pokořit lid a bak si zabalit kufry. Jestliže si lidé takové ráce budou balit kufry, tak maximálně na Pankrác, Bory, Mírov, případně do Valdic. Ale tam toho zase tolik potřebovat nebudou, lotři!!

Vosí Hnízdo 09.08.2013 11:18, Reagovat

A úplně nejdřív opět dát po hranicích ostnaté pletivo s elektrickým proudem a opět zřídit slavnou POHRANIČNÍ STRÁŽ!

Vosí Hnízdo 09.08.2013 12:29, Reagovat

O střežené hranici volají i Němci. Každý stát by si měl hájit svoji suverenitu a ne aby se přes hranice sem a tam potuloval bez evidence kdejaký vandrák. Přes hranici chodí slušný člověk s pasem a na místě k tomu určeném. Asi tak!

xXx 09.08.2013 09:21, Reagovat

Roha rádi vezmou i obyčejní a slušní lidé...

Vosí Hnízdo 09.08.2013 10:30, Reagovat

Ti nemají proč brát roha. Jen lumpové a lotři, zloději a šmejdi se už teď třesou strachy před spravedlností. Kdo se trochu vyzná v řeči těla, mohl včera vidět Kalouska. No, i když pravda, nechtěl bych být v jeho kůži. On ví, proč mít strach. Tolik zla, co nedělal se svými soukmenovci málokdo lidu České země provedl.

xXx 09.08.2013 13:05, Reagovat

I slušný člověk chce žít ve svobodném světě, cestovat o občas si koupit zahraniční výrobek :-)

Vosí Hnízdo 10.08.2013 16:19, Reagovat

Slušný člověk měl více svobody v socialismu než teď. A v cestování mu taky nikdo nebránil. Bylo tolik možností, ale o tom jsem tady už napsal. A co se týče toho "zahraničního výrobku" podle toho snad může úroveň svojí svobody vyjadřovat jen primitiv neandrtálského původu. Dneska pravda jsou "zahraničních výrobků", když je naše hospodářství totálně zplundrované, plné regály, jeden větší šmejd než druhý.

Volič 09.08.2013 08:43, Reagovat

Soudruhy Grebeníčka, Filipa, Semelovou rozhodně volit nebudu. To už radši vládu Michala Haška, nevěřím totiž, že se utřinos Sobotka nakonec bude premiérem ...

http://www.pravybreh.cz/2013/08/07/matej-travnicek-komunismus-neni-hezka-myslenka/

Opravdu to není hezká myšlenka ...

Jiří Valenta 09.08.2013 14:49, Reagovat

Tak jsem si to se zájmem přečetl a zjistil , že to nemá "hlavu ani patu", přičemž použitá obsahově vyprázdněná slova jsou protknuta obrovskou neznalostí, naivitou a demagogií. Někde jsem už tady psal, že když nám historickou pravdu káží "nedospělí a nezkušení odborníci", prakticky vždy však jim chybí reálný základ. V přípravce ODS - Mladí konzervativci, může sice být autor tohoto příspěvku prvním místopředsedou, stejně tak jako v obdobných pravicových institucích, ale se servírovanou objektivitou to nemusí přesto mít nic společného..Měl by se tedy alespoň naučit od svého předsedy Fremra, prosazovat své názory ručně, když už jinak s nimi neprorazí(Pozn. kolega předseda je aktuálně odsouzený za těžké ublížení na zdraví).

Vosí Hnízdo 09.08.2013 09:06, Reagovat

Zloději a vyvrhelé KOmunisty volit nebudou. To je mi jasné. Právě Grebeníček a Marta SEmelová jsou zdravé jádro vedení KSČM. A je mi jasné, že lumpům nejsou po chuti. Lid si však dobře pamatuje, jak se žilo dříve a jak se žije teď. A za to příkoří, které se tady na lidu skoro 24 let děje je třeba to viníkům pořádně spočítat.

Volič 09.08.2013 19:01, Reagovat

Nejsem ani zloděj, ani lump. KSČM volit nebudu. Žiju čestně. Co to dokazuje?

Josef 09.08.2013 11:26, Reagovat

Vosáku, to si pamatujeme dobře! Všude bída, teror, diktatura, mrtví v koncentračních táborech, mrtví ns hranicích, žebrota, nevzdělanost, držet hubu. Celý národ byli utýraní a a uštvaní chudáci, samozřejmě kromě Tebe, neboť jsi byl estebáckej bonzák!

Vosí Hnízdo 09.08.2013 12:37, Reagovat

Tady je jeden dokument o tom, jaký tady byl "teror". Podívej se!!

Lidská práva v ČSSR
http://www.youtube.com/watch?v=0Hcnterovac

Vosí Hnízdo 09.08.2013 12:35, Reagovat

NO, tak takhle jsem si už dlouho nepočetl. Kamaráde, ty mi připomínáš Pavla Dostála od Svobodných. Ten tady mlel před rokem podobné unikáty. Pak toho raději pod tíhou argumentů nechal.

Kamil 09.08.2013 12:19, Reagovat

Nevím, který jste ročník a jak jste byl "postižen", ale nemohu souhlasit. Žilo se většině lidí průměrně, nebyly příliš velké rozdíly. Lidé rozhodně bídu neměli, byla dokonce pracovní povinnost! Co se týče vzdělanosti - byli jsme na tom lépe než dnes, nakonec na to ukazuje řada mezinárodních srovnání. A hlavně - republika nebyla rozkradená! Lidská důstojnost v dnešní době je mnohdy také pořádně pošlapávána - řádění exekutorů, fronty na úřadu práce, shrbená záda před zaměstnavatelem.....

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.