EXKLUZIVNĚ! Exprimátor Rödl: ODS je zprivatizovaná strana, kterou řídí političtí podnikatelé!

EXKLUZIVNĚ! Exprimátor Rödl: ODS je zprivatizovaná strana, kterou řídí političtí podnikatelé! | Regionpodlupou.cz

RegionPodLupou.cz - S námi vám nic neuteče...

Vyhledávání:

Přihlášení:

E-mail:
Heslo:

Registrace / Zapomenuté heslo

Adresa pro mobil Facebook Twitter RSS

Registrace uživatele

Nejaktivnější politici

Jiří ValentaJiří Valenta

poslanec PS PČR, předseda Podvýboru pro ICT průmysl a eGovernment

Více

Václav VotavaVáclav Votava

Poslanec PČR, zastupitel PK

Více

Milan ChovanecMilan Chovanec

Ministr vnitra ČR, poslanec PČR

Více

Politici - Náhodný profil

Dana DraskáDana Draská

starostka

Více

David SedláčekDavid Sedláček

Právník, VŠ lektor

Více

Josef ŠmídJosef Šmíd

Starosta obce Bdeněves

Více

EXKLUZIVNĚ! Exprimátor Rödl: ODS je zprivatizovaná strana, kterou řídí političtí podnikatelé!

Plzeň, 02.08.2013, aktualizováno 06.08.2013 19:27 Vyisknout článek Stáhnout ve formátu PDF

Otevřeně popisuje praktiky v Plzeňské ODS, kvůli kterým v srpnu 2010 po téměř 20 letech ze strany vystoupil. V té době byl Pavel Rödl primátorem Plzně. Pak dostal zajímavou pracovní nabídku, ale bylo to něco za něco. Jak sám říká, koupit se nenechal. Je plzeňským městským zastupitelem za Občany.cz a v Plzni o práci skoro nezavadí. V exkluzivním rozhovoru pro server Regionpodlupou.cz, jehož první část zveřejňujeme, mimo jiné odpověděl na otázku, zda se někdy nemá chuť pomstít. A komu?

„V srpnu 2010 jste po téměř dvaceti letech opustil ODS. Tehdy jste uvedl, že se neztotožňujete s praktikami strany. Můžete to blíže objasnit? O jaké praktiky a čí praktiky tehdy šlo?“

„Pokud jde o ODS, tak jsem měl možnost se přesvědčit, že ta strana je defacto zprivatizovaná. Řeknu Vám, jak jsem k tomu došel. Když jsme odcházeli tady z jednoho oblastního sněmu z Besedy, tak šla přede mnou skupinka mladých lidí a ti si stěžovali, jak to bylo dlouhé, že ty tři stovky, co za to dostali, tak jim za to nestály. A to se mi stalo asi dvakrát. Takže mi došlo, že ti lidé jsou v podstatě někým placeni a tudíž hlasují, jak ten někdo chce.“

„To byli členové ODS?“

„To byli členové ODS, takoví mladí kluci a byli to delegáti na oblastní sněm. Nebyli to prostí členové. A to jsou praktiky, kdy v podstatě někdo rozhoduje na pozadí a možná za ty lidi platí i členství, ale to nezjistím. A pokud jim platí za účast na sněmu, tak je logické, protože jinak by to nedávalo smysl, tak jim platí za hlasování.“

„Takže to byla zkušenost v rámci strany a nějaká Vaše osobní zkušenost, která se dotkla bezprostředně Vás?“

„Co se dotklo mě? Začalo mi být trošičku divné, že dokážu dopředu odhadnout, kdo vyhraje jaké výběrové řízení.“

„Byl váš rozvod s ODS bolestný a zanechal na Vás trvalé následky?“

„Ten rozvod do jisté míry bolestný byl, ale musím říci, že mezi členy ODS mám pořád spoustu známých, se kterými se rád vidím, stýkám, bez problémů. Po této stránce je jedno, jestli jsem v té straně, nebo ne. Na druhou stranu se to projevilo tím, že po mém odchodu mi bylo panem Romanem Jurečkem nabídnuto, že pokud nebudu kandidovat za jinou stranu, dostanu místo ředitele Vědecko - technického parku za asi 80 tisíc měsíčně. A co Vám k tomu mám více říct? Kandidoval jsem. Koupit se nenechám.“

„Pokud se teď podíváme na to, co se děje v celostátní politice, kauza tří exposlanců ODS, kteří dostali za složení mandátu dobré posty, myslíte si, že ta nabídka od Romana Jurečka bylo koupení? Nemohlo jít o odměnu za dobře odvedenou práci, i když byste nemohl kandidovat za jinou politickou stranu?“

„Podle mě to bylo jen za to, že nebudu kandidovat za jinou stranu. Já se takto koupit nenechám. Kandidoval jsem. A i kdybych nechtěl, tak jsem to považoval za svou povinnost.“

„Potýkáte se  řekněme s házením klacků pod nohy pořád?“

„Samozřejmě, že se mi těžko hledá práce v Plzni. Vždycky když obejdu pár známých, tak mi řeknou, hele nikomu to neříkej, ale už tady byl pan Jurečko, a když tě zaměstnám, tak si už v Plzni neškrtnu. Je mi líto, ale měl bych problémy, nemůžu tě vzít. No, a když mi tohle řeklo pár známých, tak jsem v Plzni přestal shánět práci. Nechci nikoho poškodit. Tohle už jsem dávno vzdal.“

„Víte, na mě to působí dojmem, jako kdyby tady tomu všemu velel Roman Jurečko, je to tak?“

„Všemu určitě nikdo nevelí, ale hodně věcí dokáže ovlivnit. Můžu Vám uvést několik příkladů, pokud chcete? Když se po volbách v roce 2010 dávaly v zastupitelstvu dohromady komise, tak na přání Romana Jurečka dostali Občané.cz , a to ani ne přímo, ale přes TOP 09 tak nedůstojnou nabídku, že jsme ji odmítli. Nejsme tudíž v žádném výboru, v žádné komisi. Bylo mi řečeno několika lidmi z ODS i ČSSD, že to je na jeho přání. Čili on částečně ovlivňuje i sociální demokracii ve městě.“

„Na to neexistují nějaká pravidla?“

„Ne, nejsou žádná psaná pravidla. Je zvyklost, že všechny strany zastoupené v zastupitelstvu se podílejí na práci komisí a výborů, ale jak vidíte, je možné tuto zvyklost porušit.“

„Veřejně by Vám to dnes ti lidé asi nepotvrdili, že?“

„Veřejně to asi nikdo nebude chtít říct, ale v kuloárech mi to řeknou zcela normálně.“

„Kdybyste dnes s odstupem času měl říci, kterého politika z ODS si vážíte a stále ho respektujete a koho naopak ne, kdo by to byl?“

„To by byla dlouhá řada na obou dvou stranách, ale omezím se na dvě jména. Vážím si třeba Zdenka Proska, bývalého primátora Plzně, pro jeho naprosto zásadové postoje a činy. V ODS je proto, že má jasné zásady, věří v pravicovou politiku a chová se podle toho, co říká. Naopak nevážím si Jiřího Pospíšila právě pro jeho bezzásadové činy.“

„Poměrně rychle jste se v roce 2010 rozhodl, že budete kandidovat v podzimních komunálních volbách jako nezávislý na kandidátce Občané.cz, proč právě tato strana?"

„Už jsem řekl, že jsem se nechtěl nechat koupit.“

„Tak já se zeptám ještě jinak. Kdybyste tehdy od Romana Jurečka tu nabídku nedostal, tak byste nekandidoval v komunálních volbách?“

„Možná bych si nechal jedno volební období na odpočinek. Po 12 letech ve funkcích na radnicích jsem byl unavený a za čtyři roky bych se dal dohromady hlavně fyzicky. A pokud jde o Občany.cz, mě se líbil jejich program. Je pravicový a navíc pan předseda Havlík je znám tím, že bojuje proti, a nepoužiji slovo kmotr, které je vyčpělé, ale proti politickým podnikatelům.“

„V Občanech.cz je většina bývalých členů ODS, není to tak, že teď proti ODS bojujete?“

„Já nebojuji proti ODS, já jen chci, aby v ODS rozhodovali lidé z členské základny, kteří nejsou zainteresováni finančně na tom, jak budou hlasovat. A není pravda, že za Občany.cz kandidovali hlavně bývalí členové ODS. Především většina z nás kandidovala jako nezávislí a navíc podívejte se na kandidátku. Ze 47 lidí jich určitě bývalých členů ODS nebyla ani třetina. Byla a je to skupina lidí, kteří prostě nesouhlasili a nesouhlasí s politikou „ politických podnikatelů“ v Plzni.“

„Jméno Roman Jurečko už tady zaznělo několikrát. Jakou roli sehrál ve Vašem odchodu z ODS?“

„Sehrál velkou roli, stejně jako v mém životě.“

„Vy jste v zastupitelstvu za Občany.cz, nejste ve straně, jak spolupracujete s ostatními kolegy?“

„Před každým zastupitelstvem se sejdeme a probereme podklady pro jednání.“

„Podařilo se vám něco prosadit z vašeho programu? Je vás tam málo, jste v opozici.“

„Je to těžké. V kuloárech mi bylo řečeno, že ODS by měla bojkotovat jakýkoliv návrh opozice. Takže pokud chceme něco prosadit, tak proto musíme získat i někoho z koalice. Jsem nesmírně rád, že se podařilo zamezit prodeji plzeňské teplárny. To je úspěch. Ale jinak jsme asi neuspěli.“

„Jaký je Váš názor na celou kauzu OC Corzo Americká?“

„Já mám jeden problém a to, že jde o soukromý pozemek firmy Amádeus a s demoličními pracemi bylo započato ještě před referendem, čili teď město způsobí nějakou škodu. A pokud žijeme v právním státě, tak tu škodu bude muset město pravděpodobně nahradit. Jsem přesvědčen, že o soukromém pozemku nemělo být referendum vyhlášeno. A když bylo vyhlášeno, tak jsem se snažil jako občan sledovat informovanost. Dostal jsem materiály, které popisovaly, jak by bylo dobře, aby se to tam postavilo, ale radnice málo informovala, jaké škody mohou vzniknout. Došlo k chybě, že radnice lidem nevysvětlila, co jí možná hrozí. Myslím si, že dojde k soudu. Radnice neudělal téměř nic, aby lidé znali obě strany mince.“

„Jak hodnotíte jako bývalý primátor postoj radnice, která nepřistoupila k úplnému zrušení heren na území města?“

„Na tom je právě vidět zájem politických podnikatelů na pozadí, ty herny co nejdéle udržet. Faktem je, že určité příjmy z toho město má. Na druhou stranu má město výdaje, protože všude, kde jsou herny a vedle samozřejmě zastavárny, musí být zvýšená ostraha. Víme také, že herny jsou návyková věc a někdy jsou důvodem lidského neštěstí. A my si musíme říci, zda nám ty miliony stojí za to, nebo ne. Mě to za to nestojí. Pokud lidi chtějí hrát, tak ať je ve městě jedno kasino a na okraj města pár heren. Těžko se to dá zakázat úplně.“

„V září budete schvalovat novou vyhlášku o regulaci hazardu, jak budete hlasovat?“

„Budu hlasovat pro co největší omezení heren.“

„Plzeň je dlouhodobě kritizována za nedostatek volných míst v mateřských školkách. Ta kritika patří i Vám, jako bývalému primátorovi. Teď jste schválili stavbu tří školek za 60 milionů korun. Není to hodně?“

„Je to ode zdi ke zdi. Problém je to, že o mnoha předpisech týkajících se školek rozhoduje stát a stará se o ně město, u nás obvody a ty mimo třetího obvodu na ně nemají peníze. Pokud jde o tu částku, tak jedna věc jsou projekty a druhá, jak se vysoutěží. U takovýchto zařízení jsou náklady vyšší, než kdybyste si to to postavili soukromě. Až uvidím projekty, tak mohu říci, zda je to předražené, nebo ne.“

„Co považujete za svůj úspěch ve funkci primátora?“

„Já chci, aby to zhodnotili lidé.“

„Co se vám nelíbí, co kritizuje na současném vedení plzeňské radnice?“

„Nelíbí se mi, že se chovají nedemokraticky, že nedají všem stranám v zastupitelstvu pracovat v komisích. Nelíbí se mi, že rozjíždějí příliš drahé investice a nejsou peníze na trať na Borská pole, přesto se tam vykoupily soukromé pozemky. Byl to záměr. Nelíbí se mi, že rozhodují podle soukromých zájmů, ne zájmů města.“

„Příští rok budou komunální volby, budete kandidovat? Chcete se ještě angažovat v politice?“

„Otevírá se mi nůž v kapse, když slyším slovo politika, politik. Člověk nerad slyší, je-li zván politikem, protože dnes je to téměř nadávka. Myslím si, že bych ještě mohl pro to město něco udělat a budu-li mít možnost, tak kandidovat budu. Trochu se bojím, že se zase ODS a ČSSD spojí proti všem, protože to společné vládnutí je pro ně snazší, než vládnout s lidmi, kteří projevují své názory.“

„Po tom všem, čím jste si prošel, odchod z ODS i kvůli Romanu Jurečkovi, nemáte chuť se někdy pomstít?“

„Víte, to bylo mé osobní rozhodnutí. Říkal jsem si, že až budu v důchodu a budu chodit po Plzni, nechci, aby se mi lidé vyhýbali a odplivávali. Chci dělat věci, jak si myslím, že jsou dobře a ne tak, aby na nich někdo vydělal. Necítím zášť, chuť po pomstě. Jen chci, aby už mi dali pokoj a nechali mě být.“

Otevřeně o vztahu s Romanem Jurečkem (ODS), Vítem Bártou (VV) a Jaroslavem Škárkovou (BEZPP) promluví Pavel Rödl v druhé části exkluzivního rozhovoru pro server Regionpodlupou.cz. Čtete v pondělí 5. srpna. 

Autor: Alena Maršálková

Hodnocení:

-5-4-3-2-1012345

Příbuzné články

Doporučujeme také


Diskuse (31 příspěvků)

Vyměnit obrázek Bezpečnostní kód

Vaše jméno:
Opište kód:
Komentář:

Vosí Hnízdo 03.08.2013 06:38, Reagovat

Pan Rödl byl jeden z mála představitelů MOdrého MOru, kterého jsem uznával. Byl to odborník. Proto ho také MOdrý Mor hodil přes palubu.

Jiří Valenta 02.08.2013 11:11, Reagovat

Z majoritní části tohoto rozhovoru s panem Rodlem souhlasím..Snad až nato, že když on byl primátorem, tak není vůbec pravda, že by všechny politické strany zastoupené v ZMP měli možnost pracovat v odborných komisích..Zhruba z 250 míst členů komisí neobdržela KSČM "demokraticky podle not ODS" ani jedno místo a to přesto, že ve volbách disponovala 12,5% voličskou podporou. O členství v dozorčích radách městských společností ani nemluvě, tam o kontrolu městského majetku stáli "modří hospodáři" snad ještě méně..

Vosí Hnízdo 02.08.2013 11:30, Reagovat

Ano, bylo správné, že KSČM nic nedostala. Tam by jenom škodili a rozkrádali, jak měli vždy zvykem podle hesla z komunismu, Kdo nekrade, okrádá svoji rodinu! Krom toho jsou zástupci KSČM už z principu převážně pomalí, líní a nemakačenkové. Tak jenom kecat a každého podezírat a závidět až srdce bolí.

Kamil 02.08.2013 13:00, Reagovat

Pane, myslím, že už je načase (po 24 letech od Sametu) se přestat navážet do komunistů. Už jsou tam úplně jiní lidé, velká část z nich je společností dobře hodnocena, atd. Kam nás dovedly pravicové vlády, vidíme všichni. S panem Rödlem v lecčem souhlasím, zejména s negativním hodnocením pana Pospíšila. Opakuji, co už jsem psal jinde: zaplaťpánbůh, že není hejtmanem!

K. 03.08.2013 06:30, Reagovat

Souhlasím s Kamilem - naše země i město mají jiné a to velmi velké problémy. Demokracie skáče po jedné noze, pokud už se neplazí po kolenou. O nějaké svobodě si můžeme tak nechat po nocích zdát. Důstojný život má jen horních 10 tisíc, zbytek je po kolena ve sračkách.

Po skoro čtvrtstoletí už za to rozhodně nedávám vinu komunistům, byť jsem proti nim před rokem 1989 bojoval a byl za to dost porzekvován. Dnes mám nutkání se za svoji činnost omluvit, protože to co následovalo byl velký skok zpět.

Po cca 20 letech od změny režimu jsem se poprvé v životě stal voličem KSČM a ve svém věku se svými zkušenostmu z různých režimů vím proč - chci žít důstojně a beze strachu o život.

Olga 02.08.2013 13:44, Reagovat

Úplně noví lidé? To si z lidí děláte srandu!
Jen namátkou - předseda komunistů Filip- ve SFINXu Č.B. kádrovák a spolupracovník s STB, často i vyjížděl šmirovat naše lidi do Německa.
- starej Grebeníček - úplně be komentáře.
- v Pk Valenta z Rokycen atd.......

Vosí Hnízdo 03.08.2013 06:43, Reagovat

Vážená, dnešní šmírování vám nevadí? Proti dnešnímu šmírování byla StB sborem vídeňských slečinek. To si uvědomte, když blábolíte o nějakém šmírování. Ruku na srdce, koho třeba z vaší rodiny šmírovali? Pokud jste nebyli vyloženě agenti CIA, tak si jen honíte triko. Asi tak!!

Volič 05.08.2013 10:59, Reagovat

Rád bych věděl, kolik tady asi tak podle Vosího hnízda, bylo agentů CIA. :D Určitě několik set tisíc

Vosí Hnízdo 06.08.2013 11:32, Reagovat

Několik set tisíc určitě ne, ale dovolím si tvrdit, že několik tisíc jich tady bylo. Například Velvyslanectví USA za tehdejšího ambassadora Williama Luerse (dobrý přítel knížepána Karla) nebo Juliana Niemczyka (bývalého letce, co shazoval napalm ve Vietnamu) mělo přímo za úkol získávat lidi pro spolupráci. Však známe, jak třeba získával pro spolupráci a informace mladé lidi třeba náměstek velvyslance USA, agent CIA Robert Normann. Takže toto bylo samozřejmě třeba mít pod kontrolou. Byla studená válka.

xXx 02.08.2013 16:10, Reagovat

Za totáče bydlel ně Lochotíně nějakej Březina - kovanej komunista. A ten práskal jako blázen. Byl to postrach okolí. Běda jak někdo na 1. Máje nepověsil vlajky. Hned ho šel udávat. Minulý rok jsem zjistil, že pořád žije, je aktivní a dokonce je pořád v zastupitelstvu obvodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vosí Hnízdo 03.08.2013 06:47, Reagovat

Všímejte si dnes spíš třeba podnikatelů, co vykořisťují lidi, dřou z nich kůži, nutí je dělat 12 a více hodin denně včetně sobot nedělí a svátků, když odmítnou, vyhazují je na dlažbu a působí jim tím neskutečné hoře. Možná pak dospějete k názoru, jaký režim byl horší a v jakém lidé žili spokojeně. Já tvrdím, že nejlépe si lidé žili za socialismu i přes to, že to pár lumpům třeba nevyhovovalo.

xXx 04.08.2013 18:05, Reagovat

Jó, za socíku jsem si žil. Flákal jsem se ve Škodovce, ale pán jsem plnil na 105%.
Jen na dovču mě nikam nepustili, že prý hrozí, že už se nevrátím...

Vosí Hnízdo 05.08.2013 09:27, Reagovat

Řekni to škodovákům. Třeba těm z Pilsen Steelu. To pokud vím jsou chlapi od rány. Nevím, nevím, jak bys za takové řeči o flákání dopadl.

xXx 05.08.2013 10:07, Reagovat

Teď se tam maká, ale za totáče se tam flinkal každej. Nikdo nic nedělal :-) :-)

Vosí Hnízdo 06.08.2013 11:35, Reagovat

Mne to neříkej, já ve Škodovce nikdy nebyl a nepracoval. Pověz to škodovákům a za tvůj zdravotní stav neručím.

Alfa 06.08.2013 13:38, Reagovat

My na ty doby rádi vzpomínáme. Ostatní Škodovácí ti to taky přiznají. Nejlepší to bylo v pátek. To se dělalo jenom do svačiny. Pak pokec co kdo bude dělat na chatě. Občas si říkám, Zlatý komunistí. Byla přezaměstnanost, takže to co dne dělá jeden člověk dřív dělali dva nebo tři, takže bylo dost času se flákat. Byl to ekonomický zázrak. Nikdo nic nedělal a plán se plnil na 105%. Občas jsme si jenom píchli a celý den jsme se někde váleli a nikdo si ničeho nevšimnul :-)

Vosí Hnízdo 06.08.2013 18:30, Reagovat

Doufám, že ti vyhovuje, že dneska padáš na hubu, děláš 12 hodin, nemáš zaplacenu ani pauzu na oběd, soboty neděle, svátky, to je žůžo, co? A vyděláš s bídou na pokrytí základních potřeb. A když ti pán hodí ohlodanou kost, tak vrtíš ocasem jak nejvěrnější psík.

Alfa 07.08.2013 08:20, Reagovat

Dneka dělam 8 hodin denně a nevím proč bych měl brát plat za to, že jsem na obědě. Víkendy ani svátky do práce nelezu. Vydělám si dost na to, abych jel dvakrát za rok na dovolenou do západní evropy - dřív jsem tam nesměl, tak si to teď vynahrazuju.

xxx 07.08.2013 09:31, Reagovat

..ale takto se má v ČR velmi málo lidí. Holt jste ten vyvolenej a ostatní vás už nemusí zajímat..

Alfa 07.08.2013 10:41, Reagovat

Takto se může mít 85% občanů. Ale musí používat mozek!!!!!!! Když pijou, kouří, utrácejí za zbytečnosti, půjčují si peníze na věci které nepotřebují, tak se potom nemůžou divit, že jsou v koncích. Chce to jen přemýšlet a nenechat si vypatlat mozek reklamou!!!

Volič 08.08.2013 11:31, Reagovat

Je to přesně, jak píše Alfa. Když si někdo myslí, že mu budou padat do huby zlatý holuby sami, tak bude čekat asi do smrti ... A když utrácí za cigára, chlast - je jejich problém ...
Také pracuji 8,5 hodiny denně - z toho půl hodinku na oběd. Neplacenou. No a? Nikdo mě nevykořisťuje. Do práce o víkendu nechodím. A nejsem vyvolenej, jen se prostě snažím se svým životem něco dělat a nebýt v průměru. Vydělávám tolik, kolik potřebuju a vyhovuje mě mi to.

Václav Heřman 02.08.2013 23:10, Reagovat

Pavel Březina je můj kolega, zastupitel za KSČM na MO Plzeň 1, a od roku 2006 vždy stál za občany našeho obvodu. Z reakcí anonymního blba na práci mého kolegy zastupitele, jsem potěšen, ale hlavně tuším komu vadí. Velice si vážím všech, kteří svůj postoj po roce 89 nezměnili a jsou objektivní do dnes. A i kdyby nakrásně vše byla pravda, máme, měli jsme, mezi sebou jako zastupitelé na MO Plzeň 1, kolegy s větší kontroverzí , než komunistu, co údajně hlídal vlajky v oknech. Např. odstíhaného bývalého radního za ODS Petra Tofla , či současně stíhaného zastupitele za ODS Radka Mráze, nebo například starostu za ČSSD, který ještě v počátku let 90.tých pořádal průvody na prvního máje za KSČM a dnes se k tomu nehlásí. PS. navíc o něm někteří měsští zastupitelé tvrdí, že náš starosta, na jedničce, učil Marxismus-Leninismus. Václav Heřman zastupitel Mo Plzeň 1 zastupitelplzen1@seznam.cz

xXx 04.08.2013 18:07, Reagovat

Jeho dnešní práci nijak nehodnotím. Ale pamatuji se "jeho práci" před revolucí, když mě napráskal...

Vosí Hnízdo 06.08.2013 11:38, Reagovat

A za copak vás napráskal? Za praporek to určitě nebylo, to nevyvěšovalo více lidí, tak buďte konkrétnější. Ani já neměl pokaždé vyvěšeno, když jsme byli třeba mimo domov a neslyšel jsem jedinou připomínku. Třeba jste kradl nebo dělal jinou lumpárnu, pak se nedivte.

xXx 06.08.2013 13:43, Reagovat

Největší lumpárnu, co jsem za socíku udělal bylo, když jsem přišel do práce v džínové budně a na zádech jsem měl fixama namalovanou maerickou vlajku. Za to jsem byl 2 hodiny na STB a nakonec mi byla bunda odebrána a zničena.
Jinak jsem byl hodnej. Akorát jsem nechodil do žádných průvodů ani jsem nikdy nedal praporky. Proto na mě práskal. Prý jsem svým chováním podrýval stranickou autoritu.

Volič 06.08.2013 12:07, Reagovat

Bylo pár sviní, kteří práskali skutečně za praporky ... Ostatně na komunisty se nepráskalo. Stejně jako si policisté nedávají mezi sebou pokuty :)

Vosí Hnízdo 06.08.2013 12:30, Reagovat

Moc se díváš na televizi

Anonym 08.08.2013 11:32, Reagovat

No nebo ty máš vymitej mozek ...

xxx 02.08.2013 14:20, Reagovat

..tak když Vám nevadí, že se tu dnes smiruje na kazdym kroku a k tomu ještě Američani celej svět, potom je Vas příspěvek v pořádku. .to, co tehdy delala StB zřídka je v současnosti každodenní praxe..

Vosí Hnízdo 03.08.2013 06:49, Reagovat

Řekl/a jste to za mne, příteli!!

Jiří Valenta 02.08.2013 11:38, Reagovat

Tak to byl ale hodně slabý až frázovitý názor, fiktivního "Vosáka" :-D Ostatně, já zde ani nepsal, zda je to dobré či špatné, ale pouze, že některé věci v příspěvku nejsou pravdou, víme? :-D Máte ty Vaše věty vždy rychlejší než pochopení obsahu toho, co vlastně píši...

Copyright 2012 Regionpodlupou.cz

Publikování nebo další šíření obsahu serveru Regionpodlupou.cz je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.